Gå til innhold

Hvem sjekker du likningen til?

Anbefalte innlegg

Gjest nysgjerrig jeg
Skrevet

Nå er likningen atter lagt ut, men ligger kun i 3 uker denne gangen:

http://www.skattelista.skatteetaten.no/person.aspx

Måtte jo inn og sjekke meg selv og mannen, og så var det å tenke på hvem andre jeg kunne sjekke... Annen familie og venner. Ingen store overaskelser der. Og sjefen måtte jo også sjekkes da.

Og så kom jeg på at jeg kunne jo sjekke noen ekser av meg som det ikke ble noe av. Mye rart der gitt...

Hvem sjekker du?

• Svar 44
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

5

• serendipity

2

• Rubia

2

• skorpionfisken

2

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Nysgjerrig jeg også
Skrevet

Blar opp oss selv, og må innrømme at jeg sjekker søsknene mine også. Bare for å få et bittelite holdepunkt for hvor mye dårligere stilt vi er enn dem...

Men andre? Nei, det er ikke så veldig interessant, egentlig.

Skrevet

mora mi som i år har 10 000 kr mer enn meg i pensjon og 400 000 i banken og er så gjerrig at det ikke er mulig å for ungene å dra noe ut av henne.

Gjest Undrende datter
Skrevet

Som du ser av innlegget før deg så sjekket jeg min biologiske far og hennes kone....

Gjest på det jevne her
Skrevet

Bl.a. en ex med bra utdannelse, driver eget firma, stor hus, 2 flotte biler, hytte på fjellet og ved sjøen. Han har 0 både i inntekt, formue og skatt. Hvordan får de det til ?

fuji1365380447
Skrevet

Skjekker gamle elskere og kjærester.... He-he kanskje jeg skulle beholdt noen av dem, de ser ut til å tjene mer en min elskede ;-)

Skrevet

Sjekker som regel ingen jeg da, ikke en gang meg selv :)

men nå som du først legger denne linken rett foran snosen min så sjekket jeg de nærmeste mine...

Men hvorfor er det noen som ikke finnes da? Vet jo godt korrekt navn, by, alder osv...

:)

mil1365380270
Skrevet

Bl.a. en ex med bra utdannelse, driver eget firma, stor hus, 2 flotte biler, hytte på fjellet og ved sjøen. Han har 0 både i inntekt, formue og skatt. Hvordan får de det til ?

Lån og utbytte.

Skrevet

Sjekker ingen som helst. Synes det er uinteressant. Også fordi inntekten som er oppgitt ikke sier noe om selve inntekten.

Skrevet

Jeg har også en slik ex. Ikke noen av barnefedrene altså. Han hadde 60 000 i inntekt og 0 i formue. Og han er god for flere millioner.

Skrevet

Jeg sjekket et par søsken og en kollega. For noen år siden tjente min søster ganske mye mer enn meg, så hadde hun godt over 100.000,- mindre enn meg. Og jeg som aldri har trodd henne når hun klager over lønna... Min kollega hadde 100 mindre enn meg.

Skrevet

Jeg sjekket et par søsken og en kollega. For noen år siden tjente min søster ganske mye mer enn meg, så hadde hun godt over 100.000,- mindre enn meg. Og jeg som aldri har trodd henne når hun klager over lønna... Min kollega hadde 100 mindre enn meg.

Mine også...sto med høyere inntekt enn meg...hvorfor er det så mye mas om lån av penger av meg da mon tro...hmmm ;)

Gjest kan man det?
Skrevet

Jeg har også en slik ex. Ikke noen av barnefedrene altså. Han hadde 60 000 i inntekt og 0 i formue. Og han er god for flere millioner.

Hvordan kan man sjekke exene sine uten at husbonden får vite det? Han kommer da til å se det når han selv går inn på siden.

Skrevet

Hvordan kan man sjekke exene sine uten at husbonden får vite det? Han kommer da til å se det når han selv går inn på siden.

Har ingen andre som har tilgang på maskinen min jeg og hvordan kan han se hva du har skjekket. Det er vel bare siste du har sjekket som blir stående og da kan du vel sjekke mora di.

Gjest kan man det?
Skrevet

Har ingen andre som har tilgang på maskinen min jeg og hvordan kan han se hva du har skjekket. Det er vel bare siste du har sjekket som blir stående og da kan du vel sjekke mora di.

Når jeg skriver første bokstav, så kommer alt jeg har skrevet med denne bokstaven opp. Dette gjelder alle steder jeg skriver inn noe, også på søkesider. Vet ikke hvordan jeg får fjernet dette, vet du?

skorpionfisken
Skrevet

Meg, sambo, ex og hans sambo, sambos barn, søsken, venner og en gammel dame i familien som er nesten hundre år, og som vi delvis skal arve....

Helt klart uforbederlig nyskjerrig.

Min egen ligning er forresten feil på nettet i forhold til papirene som er sendt til meg, så jeg vet ikke om jeg kan stole på at de andre søkene er riktig heller, selv om jeg jo velger å tro på dem....Formuen og skatten var riktig på meg, men inntekten var helt feil.

skorpionfisken
Skrevet

Når jeg skriver første bokstav, så kommer alt jeg har skrevet med denne bokstaven opp. Dette gjelder alle steder jeg skriver inn noe, også på søkesider. Vet ikke hvordan jeg får fjernet dette, vet du?

Du går på linja over her, velger verktøy, alternativer for internett...., velger slett filer, slett informasjonskapsler og slett logg. Da skulle det være borte....

Skrevet

Som du ser av innlegget før deg så sjekket jeg min biologiske far og hennes kone....

Din biologiske far og HENNES kone???

Skrevet

Skjekker gamle elskere og kjærester.... He-he kanskje jeg skulle beholdt noen av dem, de ser ut til å tjene mer en min elskede ;-)

Ja nå fikk du meg til å sjekke en gammel ex!! Og han hadde en nettoinntekt på 47 000 i fjor, så det var neimen ikke mye å skryte av!

Men jeg ville uansett ikke hatt han tilbake, selv om han hadde tjent et par mill!! *S*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...