Gå til innhold

bryllupsspørsmål

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, nå må må jeg le! Har ikke barn, så jeg trodde jeg kanskje hadde gått glipp av en ny sånn blånisse-liknende mote. Ja så dum kan man bli! ;-)

*lol*

Snuelus var jo egentlig et ganske gøyalt ord, da!

Skrevet

Ja jeg ville brukt bunad hvis du har den, ellers noe draktlignende pent skjørt eller penbukse med jakke til. Til festen kan du bruke bunad igjen eller selskapsklær.

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Ja, bortimot til trengsel.

Når brud og brudgom i sin absolutt fineste stas på sin store, store dag snur seg overlykkelig mot gjestene bør de få slippe nedturen ved å se onkel Kåre i sæggebukse, tante Laila med trusa over buksekanten og lille Frederik i regntøy og med snørr under nesa.

Man kler seg vel sjeldent i det styggeste man har hvis man skal se en vielse, men man tar kanskje ikke på seg gallakjolen kl 11 heller...når man ikke skal på festen før 19.00.

Skrevet

Du har på deg alminneleg pene klede, og skifter til trengsel før festen dersom du har høve til det. Formiddags-penklær og ettermiddags/kvelds-penklær er jo ikkje heilt det same heller.

Er du invitert kun til kaffe? Ellers var det jo veeeeeeeldig lang tid imellom, og veldig tidleg vigsel også.

Gjest lurer jeg på da...
Skrevet

Du har på deg alminneleg pene klede, og skifter til trengsel før festen dersom du har høve til det. Formiddags-penklær og ettermiddags/kvelds-penklær er jo ikkje heilt det same heller.

Er du invitert kun til kaffe? Ellers var det jo veeeeeeeldig lang tid imellom, og veldig tidleg vigsel også.

Nei er invitert til fest...alle er visst det.

Skrevet

Jeg ville tatt på en pen drakt el. til vielsen og byttet til festtøy til festen.

:)

Skrevet

Vi "bruker" å kjøre full stas fra morgen til morgen vi! :-)

Skrevet

Nei *ler* du du oppførte deg ikke som du eide folkeskikk da. Etter min mening.

Tenk hvor viktig vielsen er for de to som gifter seg, de har gledet seg og forberedt masse. En av de største dagene i deres liv, også gidder du ikke bruke 10 minutter på å skifte?

Som jeg skrev til morsan; i høytidelige begivenheter kommer man ikke i hverdagsklær. Det er uhøflig.

Jøss, det stod da mange på galleriet da vi giftet oss, som ikke var våre gjester - de stod i vanlige klær de - sommerklær, olabukser og t-skorter -jeg hadde syns det var rarere om de hadde pyntet seg...de skulle jo ikke være med...

Skrevet

Hehe..

Hun er en snueløs linselus i alle fall! Men det er jo en helt annen historie ;)

Jeg skjønner ikke hva snueløs er heller jeg da......

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...