Klara Q Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ja, nå må må jeg le! Har ikke barn, så jeg trodde jeg kanskje hadde gått glipp av en ny sånn blånisse-liknende mote. Ja så dum kan man bli! ;-) *lol* Snuelus var jo egentlig et ganske gøyalt ord, da! 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ja jeg ville brukt bunad hvis du har den, ellers noe draktlignende pent skjørt eller penbukse med jakke til. Til festen kan du bruke bunad igjen eller selskapsklær. 0 Siter
Gjest lurer jeg på da... Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Ja, bortimot til trengsel. Når brud og brudgom i sin absolutt fineste stas på sin store, store dag snur seg overlykkelig mot gjestene bør de få slippe nedturen ved å se onkel Kåre i sæggebukse, tante Laila med trusa over buksekanten og lille Frederik i regntøy og med snørr under nesa. Man kler seg vel sjeldent i det styggeste man har hvis man skal se en vielse, men man tar kanskje ikke på seg gallakjolen kl 11 heller...når man ikke skal på festen før 19.00. 0 Siter
Zarine Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du har på deg alminneleg pene klede, og skifter til trengsel før festen dersom du har høve til det. Formiddags-penklær og ettermiddags/kvelds-penklær er jo ikkje heilt det same heller. Er du invitert kun til kaffe? Ellers var det jo veeeeeeeldig lang tid imellom, og veldig tidleg vigsel også. 0 Siter
Gjest lurer jeg på da... Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Du har på deg alminneleg pene klede, og skifter til trengsel før festen dersom du har høve til det. Formiddags-penklær og ettermiddags/kvelds-penklær er jo ikkje heilt det same heller. Er du invitert kun til kaffe? Ellers var det jo veeeeeeeldig lang tid imellom, og veldig tidleg vigsel også. Nei er invitert til fest...alle er visst det. 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg ville tatt på en pen drakt el. til vielsen og byttet til festtøy til festen. 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vi "bruker" å kjøre full stas fra morgen til morgen vi! :-) 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Nei *ler* du du oppførte deg ikke som du eide folkeskikk da. Etter min mening. Tenk hvor viktig vielsen er for de to som gifter seg, de har gledet seg og forberedt masse. En av de største dagene i deres liv, også gidder du ikke bruke 10 minutter på å skifte? Som jeg skrev til morsan; i høytidelige begivenheter kommer man ikke i hverdagsklær. Det er uhøflig. Jøss, det stod da mange på galleriet da vi giftet oss, som ikke var våre gjester - de stod i vanlige klær de - sommerklær, olabukser og t-skorter -jeg hadde syns det var rarere om de hadde pyntet seg...de skulle jo ikke være med... 0 Siter
flisa Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hehe.. Hun er en snueløs linselus i alle fall! Men det er jo en helt annen historie Jeg skjønner ikke hva snueløs er heller jeg da...... 0 Siter
favn Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Man kler seg vel sjeldent i det styggeste man har hvis man skal se en vielse, men man tar kanskje ikke på seg gallakjolen kl 11 heller...når man ikke skal på festen før 19.00. Har du på gallakjole i brullup? http://www.johnfrantsencouture.dk/Storebilleder/selskabskjole8.htm Ikke sånn vel? ;-) 0 Siter
Gjest tror jeg Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Har du på gallakjole i brullup? http://www.johnfrantsencouture.dk/Storebilleder/selskabskjole8.htm Ikke sånn vel? ;-) Kanskje det var noe lignende som dette? : http://images.google.com/images?q=gallakjole&hl=no ;o) 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Har du på gallakjole i brullup? http://www.johnfrantsencouture.dk/Storebilleder/selskabskjole8.htm Ikke sånn vel? ;-) Hva skjer når man setter seg? Ser for meg at hele stasen vipper opp på bordet...? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.