Gjest max confused Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Får stille mitt dummeste spørsmål hittil. Se på dette http://www.herresalongen.no/article/articleview/1191/1/1/ Motorsykkel med _4_ hjul. Også jeg som trodde at antall hjul var forskjellen på bil og motorsykkel. Hva er egentlig forskjellen ? 0 Siter
Dorthe Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Den der er bare rå. Kjenner to som har jeg og de går råfort. Tror at du merker forskjellen når du kjører... 0 Siter
Prozak Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Tja...kanskje fordi den, med unntak av at den har fire hjul, ligner med på en motorsykkel enn på en bil. I tillegg har den styre, og ikke ratt. "..........................." 0 Siter
Gjest Tre ting Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det er ikke en motorsykkel, men en firehjuling. Stor forskjell på firehjuling, motorsykkel og bil. Firehjuling er veldig bra kjøretøy om du skal på fjellet, feks elgjakt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.