Naturens mann Skrevet 8. oktober 2004 Skrevet 8. oktober 2004 Hva kan man gjøre og hva funker? 0 Siter
MsSophie Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Fjern alt som er..., ofte er det både stilig, og ikke minst sexy:-) 0 Siter
Naturens mann Skrevet 9. oktober 2004 Forfatter Skrevet 9. oktober 2004 Fjern alt som er..., ofte er det både stilig, og ikke minst sexy:-) Har gjort det. Første gang jeg gjorde det var det faktisk for jeg syntes det så kult ut. Nå fordi jeg må. Og synes det er litt dumt å gå resten av livet slik. I mange settinger virker helt skinna litt "rått" og skremmende på noen. Men største problemet er jo at selv om jeg barberer skallen så ser jo alle hvor det er hårvekst og ikke da... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.