Gå til innhold

Kristian Valen

Anbefalte innlegg

• Svar 91
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Lurveline

20

• Dorthe

15

• ShitDiddelyDo

10

• Åsemor

8

Mest aktive i denne tråden

Gjest veldig anonym!!
Skrevet

Valen har da aldri hatt en sønn..

Gjest sang rart..
Skrevet

Hvor vet du at det var hans egen sønn fra da?

Les det som står med bitteliten skrift på innsiden av dvd`en hans..

Skrevet

De fleste av oss har antakeligvis ikke denne dvd'en, så du kan jo skrive hva som står der kanskje?

Skrevet

De fleste av oss har antakeligvis ikke denne dvd'en, så du kan jo skrive hva som står der kanskje?

"Magne, gutten min som bare ble 4 år...tenke på deg hver dag. du vil aldri bli glemt!!!! Meg og N'n snakker om deg hele tiden, vi savner deg noe utrolig!"

Men fant denne...

http://www.detnye.com/1103/74.html

"Sorgen over Roy Magne"

Skjønte ikke det. Har han kalt opp noen etter katten, eller katten etter noen? Og begge døde da de var fire år? Hm... Rart.

Skrevet

Har ikke DVD´n hans...

Skrevet

"Magne, gutten min som bare ble 4 år...tenke på deg hver dag. du vil aldri bli glemt!!!! Meg og N'n snakker om deg hele tiden, vi savner deg noe utrolig!"

Men fant denne...

"Sorgen over Roy Magne"

Skjønte ikke det. Har han kalt opp noen etter katten, eller katten etter noen? Og begge døde da de var fire år? Hm... Rart.

Har ikke hørt sangen, men kan det være mulig at sangen dreide seg om katten og ikke et menneskebarn, eller var det noe som kom fram i sangen som "sa" det var et menneskebarn?

Skrevet

Har ikke hørt sangen, men kan det være mulig at sangen dreide seg om katten og ikke et menneskebarn, eller var det noe som kom fram i sangen som "sa" det var et menneskebarn?

Hørte ikke sangen, så det vet jeg ikke... Men det var jo et "sammentreff". Ikke at jeg har noe som helst med det.

Skrevet

Hørte ikke sangen, så det vet jeg ikke... Men det var jo et "sammentreff". Ikke at jeg har noe som helst med det.

Han finner jo på mye "rart" den fyren...

Skrevet

Han finner jo på mye "rart" den fyren...

Ja. da jeg så ham på først og sist synes jeg det virket som han hadde "tatt av" litt. Men det kan jo ha vært nervøsitet.

Lykke til med kake og bursdag!

Gjest så det på tv
Skrevet

Han sa den handlet om en gutt.

Skrevet

Sangen var nok ikke om noen katt, han snakket med skavlan om det tidligere i programmet, og sa at sangen handlet om den lille gutten.

Skrevet

Men fant denne...

"Sorgen over Roy Magne"

Før jobbet Kristian i lokalradioen, RADIO1, JÆRRADIOEN, og da han fikk denne "katten", hadde han daglige oppdateringer hvordan det gikk med den.. Han fikk den da den var liten kattunge. Han fortalte om han holdt ham våken om nettene, om han spiste mat, om han hadde fast eller løs avføring osv osv... Hørtes ut som han og katten hadde et godt forthold.. Og jeg husker godt da katten begynte å spy, og Kristian var bekymret. Til slutt døde katten og jeg husker at Kristian var skikkelig lei seg..Husker også han til tider etter var en del borte fra radioen.. Vet ikke om han sørget kattens død eller om det var planlegging av revy, sangskriving eller hva..

Om det virkelig var en katt, eller en guttunge, vet ikke jeg.. Men han pratet jaffal om katten som om det skulle være hans precious..

I mine øyner, er og forblir Kristian en gåte!!!

Skrevet

Ja. da jeg så ham på først og sist synes jeg det virket som han hadde "tatt av" litt. Men det kan jo ha vært nervøsitet.

Lykke til med kake og bursdag!

Takk for det:o)

Skrevet

Før jobbet Kristian i lokalradioen, RADIO1, JÆRRADIOEN, og da han fikk denne "katten", hadde han daglige oppdateringer hvordan det gikk med den.. Han fikk den da den var liten kattunge. Han fortalte om han holdt ham våken om nettene, om han spiste mat, om han hadde fast eller løs avføring osv osv... Hørtes ut som han og katten hadde et godt forthold.. Og jeg husker godt da katten begynte å spy, og Kristian var bekymret. Til slutt døde katten og jeg husker at Kristian var skikkelig lei seg..Husker også han til tider etter var en del borte fra radioen.. Vet ikke om han sørget kattens død eller om det var planlegging av revy, sangskriving eller hva..

Om det virkelig var en katt, eller en guttunge, vet ikke jeg.. Men han pratet jaffal om katten som om det skulle være hans precious..

I mine øyner, er og forblir Kristian en gåte!!!

Merkelig... Høres ut som den katten var som en sønn for ham da. Hvis han ikke hadde en "hemmelig" sønn som han ikke ville fortelle om. Hvis det virkelig var en katt så tror jeg nesten den sangen kan være om den hvis han hadde et sånt utrolig forhold til den som det virker.

Men ut i fra hva han sa på først og sist så hørtes det jo virkelig ut som et menneskebarn.

Tror ikke han kan ha/ha hatt det greit uansett stakkar.

Skrevet

Han sa den handlet om en gutt.

Mange kaller kattene for gutt/jente også, så det er ikke greit å vite...

I og med at han ikke ville si hvem det gjaldt, så synes jeg det høres mer ut som at det var ei katt det var snakk om.

Å fortelle om sorgen over ett menneskebarn er nok mer naturlig enn å fortelle om sorgen over katta si, vil jeg tro.

Skrevet

Sangen var nok ikke om noen katt, han snakket med skavlan om det tidligere i programmet, og sa at sangen handlet om den lille gutten.

Synes nesten det er groteskt jeg hvis sangen handlet om katta hans og han fortalte den triste historien først.

Man kan vel ikke akkurat sammenligne en katt med en kreftsyk fireåring som dør.

Skrevet

Merkelig... Høres ut som den katten var som en sønn for ham da. Hvis han ikke hadde en "hemmelig" sønn som han ikke ville fortelle om. Hvis det virkelig var en katt så tror jeg nesten den sangen kan være om den hvis han hadde et sånt utrolig forhold til den som det virker.

Men ut i fra hva han sa på først og sist så hørtes det jo virkelig ut som et menneskebarn.

Tror ikke han kan ha/ha hatt det greit uansett stakkar.

Kanskje han hadde en "hemmelig" sønn.. Da har han isåfall klart å skjule det godt!

Men syntes synn om han, uansett om det var en katt eller en gutt. Han hadde jo et godt forhold til det det enn var.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...