Gå til innhold

Hvor ofte skifter dere bh?

Anbefalte innlegg

Gjest max. 3 dager fordi
Skrevet

Hver 3. dag. Hvis man bruker kulørt bh, ser man ikke at en bh blir skitten på utsatte steder. (Akkurat som en herreskjorte blir skitten i nakken.) Bh'er blir mest skitne på stroppefestet på ryggen. Kanskje fordi stoffet der ofte er litt mykt, og fordi det sitter tett inntil huden. Og så gulner hvite bh'er etterhvert litt 'under armene'. Sikkert pga. deodorant, eller ev. svette. Jeg svetter ikke merkbart, men noe er det kanskje uansett på de fleste av oss.

Skrevet

Bruker ikke samme bh sammenhengende, så de vaskes vel kanskje etter 3-5 ganger. Vaske bh etter en dag høres hysterisk ut, eventuelt så svetter man helt ekstremt.

Av en eller annen grunn har jeg trodd du var mann.

Husker ikke hvorfor.

Gjest papirtiger
Skrevet

Av en eller annen grunn har jeg trodd du var mann.

Husker ikke hvorfor.

Kan ikke menn bruke bh'er engang nå til dags?

Skrevet

Kan ikke menn bruke bh'er engang nå til dags?

Det var bare tull altså.

Er litt treig noen ganger. Det er bare å innrømme.

Gjest møkkakjerring
Skrevet

Eeh...når de føles skitne. Bytter på mellom 2-3 stk. De vaskes sjeldent oftere enn kanskje en gang i mnd. Men så svetter jeg heller ikke noe særlig. De lukter ingenting for å si det slik.

Skrevet

Etter behov. De jeg sykler til jobben med skiftes etter en tur. Ellers varierer det fra et par dager til fire-fem, avhenging av om favorittbhene ligger i skittentøyskurven eller nyvasket i skuffen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...