Gjest nock Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Vet ikke helt hva som er galt men jeg prøver å laste ned spill fra suprnova, og når det er lastet ned, får jeg hele tiden en beskjed: " c:\dokuments and settings\*navnet mitt*\lokale innstillinger\temporary internet files\content.IE5\M1LIBUHC +++ masse % dill og dall Arkivet er av ukjent format eller skadet" Noen som kan være så snill å fortelle meg hva det betyr. Kan jeg fikse det?? 0 Siter
pareto Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Prøv å avinstaller bittorrent-klienten din, og installer den på nytt - evt. prøv andre klientprogrammer ;-) 0 Siter
Gjest nock Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Prøv å avinstaller bittorrent-klienten din, og installer den på nytt - evt. prøv andre klientprogrammer ;-) Hva er bittorrent-klienten?? :-/ 0 Siter
Åsemor Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Hva er bittorrent-klienten?? :-/ Du må ha et program som heter Bittorrent for å laste ned fra suprnova...! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.