Gjest dumme meg!!! Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 hei! for en uke siden skulle pappa slå av datan så hadde jeg vert så dum å ikke logga ut av e mailen min!!! å der har jeg spurt mange ungdoms greier om slanke tips og sånt og det var masse slanke reklame der!!! å alt det har han lest å vist det til mamma men de har ikke sakt noe barre passer på at jeg spiser HELE tiden!!!! hva skal jeg gjøre de er jo helt gale!!!! jeg kommer til å bli kjempe tykk hvis de fortsetter sånn!!!! 0 Siter
Niobe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, du verden for et gigantisk problem!!! Skjønner virkelig at du er frustrert, det kan jo knapt hende noe verre. Ikke gi opp, det kommer til å lysne for deg også! 0 Siter
Dorthe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Jeg tror du har vært heldig jeg som glemte å slå av slik at foreldrene dine oppdaget hvor opphengt du er på slanking. Jeg tror ikke foreldrene dine tvinger deg til å spise slik at du blir feit men passer på at du spiser så du får i deg den næringen du trenger. 0 Siter
Maggi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 De har stor omsorg for deg, og vet hvor skadelig det er for ungdom å slanke seg for mye. Det tynne idealet er for tynt for en gjennomsnittskropp, vet du. Ikke verdt å etterstrebe det. Du er helt sikkert slank nok, også om du spiser litt mer! 0 Siter
Maggi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Ja, du verden for et gigantisk problem!!! Skjønner virkelig at du er frustrert, det kan jo knapt hende noe verre. Ikke gi opp, det kommer til å lysne for deg også! Selv om dette ikke er ditt problem, trenger du ikke være så ovenifra og ned. Dette er alvorlig nok for dem det gjelder, det! Mvh 0 Siter
Niobe Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Selv om dette ikke er ditt problem, trenger du ikke være så ovenifra og ned. Dette er alvorlig nok for dem det gjelder, det! Mvh Nei, seriøst, en smule perspektiv skader ikke. 0 Siter
Maggi Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Nei, seriøst, en smule perspektiv skader ikke. Kan jeg spørre om din alder? Er du under 20, mellom 20 og 30 eller kanskje mellom 30 og 40? Perspektivet øker normalt med antall tilbakelagte år. Når man er i tenårene, er det å være slank en viktig ting. Desverre. Jeg vet ikke om dine betraktninger er med på å åpne perspektivene. Men jeg har tatt feil før, jeg. *flirer* Mvh 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.