Gå til innhold

Jeg kjeder meg, vil se film

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har en god film å anbefale. Jeg så cold mountain forrige uke, noe i samme stilen?

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• snx

11

• ShitDiddelyDo

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skal det være en ny film, eller kan det være en som er eldre??

Skrevet

Skal det være en ny film, eller kan det være en som er eldre??

Den kan godt være gammel men jeg har sett mange men videobutikken jeg brukte før har lagt ned så jeg har ikke sett filmer på et år. Så fra det siste året hadde vært greit for da har jeg nesten ikke sett noe.

Skrevet

Den kan godt være gammel men jeg har sett mange men videobutikken jeg brukte før har lagt ned så jeg har ikke sett filmer på et år. Så fra det siste året hadde vært greit for da har jeg nesten ikke sett noe.

Jeg tenkte med en gang på Far and Away!

Det er en film som aldri går ut på dato her i huset..

Skrevet

Jeg tenkte med en gang på Far and Away!

Det er en film som aldri går ut på dato her i huset..

Den har jeg sett :o)

Gjest ChiengMai
Skrevet

Legends of the fall, jeg bare elsker den filmen. Men den er sikkert såpass gammel at du har sett den allerede,

Skrevet

Den har jeg sett :o)

Okay!!

Hva med Love Actually eller About a Boy?

Begge gode filmer med Hugh Grant.

Skrevet

Legends of the fall, jeg bare elsker den filmen. Men den er sikkert såpass gammel at du har sett den allerede,

Ja, det er jo den der Brad Pitt er så kjekk at man får helt vondt. Der han er drømmeprinsen og rir bortover prærien med håret flagrende bak.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Ja, det er jo den der Brad Pitt er så kjekk at man får helt vondt. Der han er drømmeprinsen og rir bortover prærien med håret flagrende bak.

Jepp, trist, men nydelig er den i alle fall...

Skrevet

Okay!!

Hva med Love Actually eller About a Boy?

Begge gode filmer med Hugh Grant.

Jeg liker ikke Hugh Grant og den første har jeg faktisk sett på kino og likte den overhode ikke. Jeg liker ikke romantiske komedier.

Jeg liker dramafilmer eller skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord. Jeg har sett passion of christ også, den var på langt nær så ille som jeg trodde(håpet)

Skrevet

Jepp, trist, men nydelig er den i alle fall...

Den er flott :o) Man blir jo så forelsket i Brad Pitt.

Skrevet

Har du sett Woody Allens Hannah og hennes søstre ?

Jada, den også. Jeg har stort sett alt av ham og likte best Annie Hall.

Skrevet

Hva med Léon? megabra film.

Har sett den også og likte den. Det er da fælt så mange gode forslag dere har da, absolutt de beste filmene.

Gjest ChiengMai
Skrevet

Har du sett Woody Allens Hannah og hennes søstre ?

Woody Allen a la "Cold Mountain", hehe. Jeg kan ikke fordra Woody Allen, men så var det jo ikke jeg som skulle ha tips om film, heller. :-)

Skrevet

Har sett den også og likte den. Det er da fælt så mange gode forslag dere har da, absolutt de beste filmene.

Så lenger nede at du likte thrillere og drama.

En av mine favoritter of all time er Tesis. Hovedoppgaven heter den på norsk. Spansk film. Men den er vanskelig å få tak i, er få videobutikker som har den.

http://www.imdb.com/title/tt0117883/

Gjest ChiengMai
Skrevet

Den er flott :o) Man blir jo så forelsket i Brad Pitt.

Ja, ikke sant? ;-)

Skrevet

Jeg liker ikke Hugh Grant og den første har jeg faktisk sett på kino og likte den overhode ikke. Jeg liker ikke romantiske komedier.

Jeg liker dramafilmer eller skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord. Jeg har sett passion of christ også, den var på langt nær så ille som jeg trodde(håpet)

Passion of Christ vet jeg ikke om jeg tørr å se!! *grøss*

Tror den der Gothika har komt ut i leie nå, har hørt at den er skikkelig fæl! Jeg skal nok se den, men må da sørge for at mannen er hjemme da

:-/

Gjest ChiengMai
Skrevet

Liker ikke Hugh Grant? Og så jeg som akkurat var i ferd med å like deg pga Brad Pitt. ;-)

"About A Boy" er ubetalelig, avsindig god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...