Gå til innhold

Jeg kjeder meg, vil se film

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Jeg liker ikke Hugh Grant og den første har jeg faktisk sett på kino og likte den overhode ikke. Jeg liker ikke romantiske komedier.

Jeg liker dramafilmer eller skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord. Jeg har sett passion of christ også, den var på langt nær så ille som jeg trodde(håpet)

Jeg syns Hugh Grant er kjempeskjønn jeg :) Notting Hill er bare dødskul og Fire bryllup og en gravferd.

Husker jeg likte skrekkfilmer når jeg var mindre, men nå orker jeg ikke se. Men sånne grinefilmer er ganske fint å se.

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Dorthe

20

• snx

11

• ShitDiddelyDo

4

• Lucretia

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Anbefaler også donnie darko og the good son. Sett noen av disse?

Skrevet

Jeg liker ikke Hugh Grant og den første har jeg faktisk sett på kino og likte den overhode ikke. Jeg liker ikke romantiske komedier.

Jeg liker dramafilmer eller skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord. Jeg har sett passion of christ også, den var på langt nær så ille som jeg trodde(håpet)

"skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord"

Kanskje Kill Bill er noe for deg??

Skrevet

Jeg syns Hugh Grant er kjempeskjønn jeg :) Notting Hill er bare dødskul og Fire bryllup og en gravferd.

Husker jeg likte skrekkfilmer når jeg var mindre, men nå orker jeg ikke se. Men sånne grinefilmer er ganske fint å se.

Grinefilmer er bra og flaskeposten er best av dem

Skrevet

Passion of Christ vet jeg ikke om jeg tørr å se!! *grøss*

Tror den der Gothika har komt ut i leie nå, har hørt at den er skikkelig fæl! Jeg skal nok se den, men må da sørge for at mannen er hjemme da

:-/

Jeg ble skuffet over Passion of christ. Hadde hørt så mye og så var den ikke verre

Skrevet

Anbefaler også donnie darko og the good son. Sett noen av disse?

Jeg har ikke sett the good boy

Skrevet

"skikkelig thrillere med massemordere og groteske mord"

Kanskje Kill Bill er noe for deg??

Har tenkt på den og på the butterfly effect

Skrevet

Liker ikke Hugh Grant? Og så jeg som akkurat var i ferd med å like deg pga Brad Pitt. ;-)

"About A Boy" er ubetalelig, avsindig god.

Han kan du ha for deg selv ;o)

Så stikker jeg av med brad pitt :o)

Skrevet

Har tenkt på den og på the butterfly effect

Jeg har ikke sett noen av dem. Enda!

Men har Kill Bill liggende klar, i tilfelle jeg en dag kjeder meg, og ikke har noe bedre å se!

Skrevet

Jeg har ikke sett noen av dem. Enda!

Men har Kill Bill liggende klar, i tilfelle jeg en dag kjeder meg, og ikke har noe bedre å se!

Jeg har alle tre ringenes herre liggende men jeg har ikke lyst til å se dem alene

Skrevet

Jeg har alle tre ringenes herre liggende men jeg har ikke lyst til å se dem alene

Ååå, jeg skulle gjerne ha komt å sett dem med deg :)

De er jo bare SÅ utrolig gode da!

Skrevet

Ååå, jeg skulle gjerne ha komt å sett dem med deg :)

De er jo bare SÅ utrolig gode da!

Jeg har sett den første - alene - og da var det litt kjedelig. Jeg skjønner jo at det er filmer man enten ser på kono eller sammen med noen.

Skrevet

Passion of Christ vet jeg ikke om jeg tørr å se!! *grøss*

Tror den der Gothika har komt ut i leie nå, har hørt at den er skikkelig fæl! Jeg skal nok se den, men må da sørge for at mannen er hjemme da

:-/

The Passion of the Christ er ikkje så valdeleg som ein kunne tru på førehand.

Eg syntes den var bra - har sett den kun ein gong altså, og ikkje på kino (hadde kanskje gjort sterkare inntrykk da enn på TV-skjerm midt på lyse dagen). Ein veldig katolsk film, forøvrig :-)

Men lat deg ikkje skremme av det, for all del!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Se lista mi over. Enkelte av filmene må dessverre bestilles fra utlandet, så det er ikke alt du kan skaffe i kveld.

Skrevet

Se lista mi over. Enkelte av filmene må dessverre bestilles fra utlandet, så det er ikke alt du kan skaffe i kveld.

Men jeg vil se film nå :o(

Og så må jeg vite tittelen på filmen for å spørre etter den.

Skrevet

The Passion of the Christ er ikkje så valdeleg som ein kunne tru på førehand.

Eg syntes den var bra - har sett den kun ein gong altså, og ikkje på kino (hadde kanskje gjort sterkare inntrykk da enn på TV-skjerm midt på lyse dagen). Ein veldig katolsk film, forøvrig :-)

Men lat deg ikkje skremme av det, for all del!

Nå finner jeg snart ut hva jeg syntes om The Passion of the Christ. Har vært å lånt den, og Monster!

Håper for all del mannen ikke sovner. Alltid greit å han i nærheten i tilfelle skumle/ekkle scener!

Skrevet

Nå finner jeg snart ut hva jeg syntes om The Passion of the Christ. Har vært å lånt den, og Monster!

Håper for all del mannen ikke sovner. Alltid greit å han i nærheten i tilfelle skumle/ekkle scener!

Den er ikke så fæl som du tror. Det er blitt sagt så mye om den at du forventer at den er mye verre.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men jeg vil se film nå :o(

Og så må jeg vite tittelen på filmen for å spørre etter den.

Som sagt: Se lista jeg la ut over angående gode filmer. De fleste av dem kan skaffes på videosenteret. Ikke alle, men de fleste.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Monster er jævla oppskrytt. I hvert fall om du er litt mer bevandret i filmens verden enn ondsdagsfilmen på tvnorge.

Passion... er en meget god film.

Skrevet

Monster er jævla oppskrytt. I hvert fall om du er litt mer bevandret i filmens verden enn ondsdagsfilmen på tvnorge.

Passion... er en meget god film.

Jeg tror nok og at Monster er litt vel oppskrytt ja. Det eneste jeg syntes om den, er at Charlize Theron rett og slett var vemmelig!!

Passion of the Christ klarer jeg ikke helt å uttrykke meg om akkuratt nå! Jeg fikk vondt i marg og ben av de fæle scenene!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...