ariadne Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Noen favoritter: Wings of Desire/Der Himmel über Berlin, Wim Wenders Down by Law, Jim Jarmusch Night on Earth, Jim Jarmusch The Hours, Stephen Daldry 0 Siter
ott Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 The fifth element Star Wars - trilogien Full metal jacket Life of Brian Dune Kill Bill 1 og 2 Schindlers liste Apollo 13 Saving private Ryan Shrek Massevis av andre filmer, men disse er de jeg kom på i farta... 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 "1. Donnie Darko" Ta deg en tur innom www.play.com og bestill director's cut'en som nettopp har blitt gitt ut. Ca. 25 minutter mer med Donnie, faren, psykologen - everything. Genialt for oss som elsker denne filmen. Hmm.. kanskje jeg skal gjøre det? Finner ikke hvor det står porto-kostnader, da. Vil helst vite det før jeg skriver inn kort-nr mitt. Vet du det? Og blir det toll-utgifter og greier i tillegg? Har ikke så mye peiling på å bestille fra utlandet. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Hmm.. kanskje jeg skal gjøre det? Finner ikke hvor det står porto-kostnader, da. Vil helst vite det før jeg skriver inn kort-nr mitt. Vet du det? Og blir det toll-utgifter og greier i tillegg? Har ikke så mye peiling på å bestille fra utlandet. Frakten koster ingenting fra Play. Toll må du bare betale for varer som koster mer enn 200 norske kroner, og denne koster ikke så mye. Hvis du bestiller flere filmer sendes alle filmene separat, så det eneste du må passe på er at hver enkelt film koster mindre enn 200 kroner. 0 Siter
Lucretia Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Frakten koster ingenting fra Play. Toll må du bare betale for varer som koster mer enn 200 norske kroner, og denne koster ikke så mye. Hvis du bestiller flere filmer sendes alle filmene separat, så det eneste du må passe på er at hver enkelt film koster mindre enn 200 kroner. Dette høres jo kjempebra ut. Takk for informasjonen forresten! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 9. oktober 2004 Skrevet 9. oktober 2004 Dette høres jo kjempebra ut. Takk for informasjonen forresten! Bare hyggelig. For øvrig en flott dvd/cd-shoppe! 0 Siter
muriel Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Mine favoritter (ikke nødvendigvis i prioritert rekkefølge: The Wall Life of Brian Snikende tiger, skjult drage Den engelske pasienten Moulin Rouge Mulan Pirates of the Caribbean Carrie Edward Scissorhands The Shining Kamilla og tyven Balzac og den lille kinesiske syersken *telle* ble NESTEN rett antall, kunne sikkert kommet med en god del flere. 0 Siter
Mr Kahn Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Tom Hanks rager høyt i filmverdenen, sett fra mitt ståsted. The Green Mile Forrest Gump Catch Me If You Can Saving Private Ryan Big Road To Perdition Ungkarsfesten Turner And Hooch...for å nevne noen. Russel Crowes fantastiske innsats i «Et Vakkert Sinn» må nevnes, en film som både gledet og overrasket. ...flere? Hmmmm...ja, men ka'kke tid. 0 Siter
Gjest noen forskjellige Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ringenes herre the others the ring the human nature lock, stock and two... de mistenkte liar liar (jim carrey) flåklypa nattsvermeren leon 0 Siter
Gjest noen forskjellige Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ringenes herre the others the ring the human nature lock, stock and two... de mistenkte liar liar (jim carrey) flåklypa nattsvermeren leon Jeg skrev dem nedover på en rekke, men da jeg sendte innlegget ble de satt sammen... 0 Siter
Gjest ChiengMai Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Tom Hanks rager høyt i filmverdenen, sett fra mitt ståsted. The Green Mile Forrest Gump Catch Me If You Can Saving Private Ryan Big Road To Perdition Ungkarsfesten Turner And Hooch...for å nevne noen. Russel Crowes fantastiske innsats i «Et Vakkert Sinn» må nevnes, en film som både gledet og overrasket. ...flere? Hmmmm...ja, men ka'kke tid. Jeg liker også Tom Hanks veldig godt. Så ... Hvorfor ble ikke Philadelphia nevnt? Hadde nok vært enklere med 20 filmer enn ti... 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Rekkefølgen er tilfeldig, dessuten har jeg jukset litt ved å regne trilogier som en film: Gudfaren-trilogien Pulp Fiction Kill Bill 1 & 2 Dogma Fight Club Den Eneste Ene Ringenes Herre-trilogien Parenthood Reservoir Dogs Muriels bryllup 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.