Gå til innhold

"Vinn tur til Barcelona" - pøh!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det var ein tråd tidlegare her om å vinne tur for 4 til Barcelona. (Monster.no)

Eg plar som regel ikkje vere med på ting der ein må sende inn SMSar, men lot meg friste likevel no da.

23. september svarte eg på spørsmåla. Fikk ein kode. Sendte den inn på SMS. Fikk ein retur på mobilen med takk for at eg var med, sjekk mail for meir info. Fikk meir info. Prøvde å verve fleire også.

Kva skjer i dag?

Jo, trur de ikkje eg får ein mail der det står "du har meldt din interesse men står IKKE som deltager ...for å være med i konkurransen må du bekrefte din deltagelse per SMS" !!!

Er det slik dei held på så skal eg I ALLE FALL ALDRI VERE MED MEIR !!!

Har dette skjedd med andre her, eller?

Sur og irritert helsing frå

Skrevet

Skjedde med meg idag også :) trodde jeg var ferdig, men fikk samme mail som deg. Er sikkert sånn dem holder på til vi har betalt hele reisen til sammen alle som deltar :( Men men...var nå dum og registrerte meg over sms idag også jeg... :P

Skrevet

"Evig eies kun det tapte..." Har også fått samme mailen selvom jeg selvfølgelig har registrert meg. Lar meg normalt ikke lokke, men fanken da. .. Barcelona hadde vært helt okei. Tror jeg heller skal bestille en dings fra Nytt&Nyttig! ;-)

Skrevet

"Evig eies kun det tapte..." Har også fått samme mailen selvom jeg selvfølgelig har registrert meg. Lar meg normalt ikke lokke, men fanken da. .. Barcelona hadde vært helt okei. Tror jeg heller skal bestille en dings fra Nytt&Nyttig! ;-)

Nei, det verkar ikkje veldig truverdig, gjer det vel? Dei får ikkje mine pengar meir :-(

Skrevet

Det samme skjedde her med meg, og jeg sendte en mail i retur til dem, der jeg fortalte at jeg hadde sendt sms, og jeg spurte om dette var et forsøk på å lokke enda 10 kr i fra meg.

Jeg har selvsagt ikke fått svar på den mailen.

Skrevet

Det samme skjedde her med meg, og jeg sendte en mail i retur til dem, der jeg fortalte at jeg hadde sendt sms, og jeg spurte om dette var et forsøk på å lokke enda 10 kr i fra meg.

Nei eg reknar ikkje med å få svar på mailen eg sendte, eg heller. Men eg gjorde no det. Sånn berre for å demonstrere...

Skrevet

Har du fått svar no? Eg fikk retur frå support no der dei sa seg lei for mistaket, mailen hadde gått ut til alle, tydelegvis, uansett om dei VAR registrert eller ei...

Kjekt for dei som sendte inn ny sms og har betalt dobbelt opp, da!

Skrevet

Sendte mail og klagde, og her er utklipp frå svaret:

"Vårt mail sändes av misstag ut till alla

även till er som är deltager vi beklagar detta."

Fint for dei som sendte inn SMS på nytt da, og betalte dobbelt opp...

:-(

Skrevet

Har du fått svar no? Eg fikk retur frå support no der dei sa seg lei for mistaket, mailen hadde gått ut til alle, tydelegvis, uansett om dei VAR registrert eller ei...

Kjekt for dei som sendte inn ny sms og har betalt dobbelt opp, da!

Joda, jeg har fått svar jeg også.

Så da var det ikke bare lureri. Vi har fortsatt sjangsen til å vinne tur til Barcelona.

Ikke det at jeg tror jeg vinner da, men det er greit å håpe iallfall :-)

Skrevet

Hva er nytt&nyttig egentlig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...