ka kan det vere? Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Hei.Har hatt problem med varierande avføring ei stund,og etter mensen for to veker sidan har magen blåst seg opp som ein ballong, lurte nesten på om eg var gravid.. og det har kome ut unormarlt mykje luft fra tarmane, det kjem stadig, både før etter og under måltid, trenar mykje og et relativ sunn mat,grovt brød og mykje grønsaker 0 Siter
Nina Lindstad, spesialist i allmennmedisin Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kanskje har du spist for mye frukt og grønnsaker en periode? Prøv eventuelt å reduser dette. Du kan også prøve å redusere inntaket av søt melk. Du kan prøve Vi-siblin fiberpulver ( fåes på apotek) iblandet Biola-melk morgen og kveld en periode. Dersom plagene ikke forsvinner bør du be om en helsesjekk. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.