Champagne Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Når er det han skal innse at det er meg han hører sammen med..? Vi liker ikke Jessica, gjør vi vel..? 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Han har da en bror som er eeeeenda kjekkere!? 0 Siter
Champagne Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Han har da en bror som er eeeeenda kjekkere!? Ja, jeg har sett han, men det er noe med ansiktsbehåringen der i gården som jeg ikke helt fikser.. Også virker det som om Nick er en god ektemann, i tillegg til et snasent utseende. Jeg er giftesyk, skjønner du, og jeg kan gjerne overta en brukt ektemann, men det må være en barnløs en. Så nå som krompen ble uaktuell etter at han fikk barn,tenkte jeg å sikte enda høyere, og havnet på Nick.. Men jeg må få tak i`n før Jessica begynner å rasle med eggstokkene. 0 Siter
Gjest Rusle Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Ja, jeg har sett han, men det er noe med ansiktsbehåringen der i gården som jeg ikke helt fikser.. Også virker det som om Nick er en god ektemann, i tillegg til et snasent utseende. Jeg er giftesyk, skjønner du, og jeg kan gjerne overta en brukt ektemann, men det må være en barnløs en. Så nå som krompen ble uaktuell etter at han fikk barn,tenkte jeg å sikte enda høyere, og havnet på Nick.. Men jeg må få tak i`n før Jessica begynner å rasle med eggstokkene. Ja, du får forte deg over og huke tak i ham. Men pytt, ekteskapene der borte varer aldri lenge likevel ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.