Gå til innhold

Teknologiens fremgang

Anbefalte innlegg

Gjest hva blir det neste?
Skrevet

http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410350.html

Vet egentlig ikke hva jeg skal mene om denne nye teknologien lenger. Snart kan vi vel fortelle ungene, at "for noen år siden så måtte vi selv starte motoren i bilen, og kjøre den...Den kjørte ikke selv, sånn som nå..."

Vi blir kryplinger alle sammen, etter alt dette. Kanskje det aller beste for oss blir å "joine Amish folket"---- hehe...

Syns at mye av gleden blir borte...selv om vi opplever at ting blir enklere også.

Skrevet

Det går kanskje litt vel fort i svingene, og vanskelig å henge med for hver og en. Ellers så lurer jeg på om det ikke går an å krangle med bilen og få ut frustrasjonen fra jobben før en kommer hjem til familien. Tenk for en lettelse. Lurer da på om bilen kommer til å furte i noen dager etterpå :)

Gjest QuePasta
Skrevet

At bilene blir tryggere er vel noe alle er tjent med?

Hvis noe blir borte, må det være følelsen av mestring, men det kan vi da gladelig ofre på sikkerhetens alter.

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

""joine Amish folket"---- hehe...

Syns at mye av gleden blir borte...selv om vi opplever at ting blir enklere også. "

..................

Jeg har møtt noen i the amish district in ... var det Minnesota eller nabostaten? ... og barna der virket VELDIG forknytt, REDDE og ulykkelige!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...