Gjest hva blir det neste? Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 http://www.dagbladet.no/dinside/2004/10/05/410350.html Vet egentlig ikke hva jeg skal mene om denne nye teknologien lenger. Snart kan vi vel fortelle ungene, at "for noen år siden så måtte vi selv starte motoren i bilen, og kjøre den...Den kjørte ikke selv, sånn som nå..." Vi blir kryplinger alle sammen, etter alt dette. Kanskje det aller beste for oss blir å "joine Amish folket"---- hehe... Syns at mye av gleden blir borte...selv om vi opplever at ting blir enklere også. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det går kanskje litt vel fort i svingene, og vanskelig å henge med for hver og en. Ellers så lurer jeg på om det ikke går an å krangle med bilen og få ut frustrasjonen fra jobben før en kommer hjem til familien. Tenk for en lettelse. Lurer da på om bilen kommer til å furte i noen dager etterpå 0 Siter
Gjest QuePasta Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 At bilene blir tryggere er vel noe alle er tjent med? Hvis noe blir borte, må det være følelsen av mestring, men det kan vi da gladelig ofre på sikkerhetens alter. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 ""joine Amish folket"---- hehe... Syns at mye av gleden blir borte...selv om vi opplever at ting blir enklere også. " .................. Jeg har møtt noen i the amish district in ... var det Minnesota eller nabostaten? ... og barna der virket VELDIG forknytt, REDDE og ulykkelige! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.