Gå til innhold

Trenger jeg både ad-aware og spybot?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt begge programmene lenge. Men nå måtte jeg (av andre grunner) reinstallere heila skiten... Og driver nå og skal legge inn programmer og slikt igjen.

Da jeg hadde begge programmene pleide jeg å kjøre først spybot og den pleide alltid å finne 5 entries (iso exploit, tror jeg det het). Og etterpå kjørte jeg ad-aware - og den fant ingenting.

Det som er med spybot er at når det skjer noe nytt eller jeg legger inn noe nytt eller noe sånt, så må jeg velge å forandre eller nekte forandring i registerverdiene eller noe sånt. Jeg har ikke hatt greie på hva jeg egentlig svare på, men har alltid svart godkjenn.

Trenger jeg spybot når jeg har ad-aware?

Skrevet

Svaret på ditt spørsmål må være JA. Selv om du har Ad-Aware så kan det være rusk og rask det ikke finner, men som Spybot finner. Selv om du kjører med begge programmer så kan du desverre ikke være sikker på at alt fjernes da heller.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...