Gå til innhold

Hvilken bok leste du sist?

Gjest hvilken bok blir den neste?

Anbefalte innlegg

Gjest hvilken bok blir den neste?
Skrevet

Under det rosa teppet, Nina Björk. Pensum... Ellers leser jeg helst krim. Leste DaVinci koden før denne.

Skrevet

The Da Vinci Code ble jeg ferdig med nå i helgen. Nå blir det faglitteratur de neste ti ukene frem til juleferien, da skal jeg kose meg med skjønnlitteratur.

Skrevet

Leste Neil Gaimans "Coraline" sist. Vet ikke hva som blir den neste. Enten Gaimans "Stardust", eller Edgar Allen Poes "The fall of the house of Usher" tror jeg. Men blir nok en stund til, får dårlig samvittighet av å lese underholdningsbøker fremfor pensumbøker..

Skrevet

Holder på med "Dritt" av Irvine Welsh.

Lønner seg ikke å spise mens man leser den!

Skrevet

De to siste jeg leste var Gategutter av Arne Scouen og Gutten på passbildet av Espen Haavardsholm.

Nå holder jeg på med Bokhandleren i Kabul.

Den neste? Det har jeg ikke helt bestemt meg for.

Skrevet

Sist leste er Alkymisten (Paulo Coelho). Nå går det mest i fagbøker. Det er ingen bok jeg lengter etter å lese for øyeblikket.... Gode tips mottas gjerne :-)

Skrevet

"I gaten der du bor" av Mary Higgins Clark.

Neste jeg skal lese er "Pappas lille pike" av samme forfatter.

Har dilla på krim for tiden...

;)

Skrevet

Siste boka jeg leste var Harry Potter and the prizoner of Azkaban. Holder på med to for tiden, Harry Potter and the goblet of fire, og Julies Vokter av Nicholas Sparks...

Og med mitt tempo blir nok Julemysteiet av J. Gaarder neste...:)

Skrevet

Siste boka jeg leste var Harry Potter and the prizoner of Azkaban. Holder på med to for tiden, Harry Potter and the goblet of fire, og Julies Vokter av Nicholas Sparks...

Og med mitt tempo blir nok Julemysteiet av J. Gaarder neste...:)

Julemysteriet av jostein gaarder, ja.. den leste læreren høyt for oss i adventstiden en gang, på barneskolen. *mimre*

Skrevet

Det var en bok jeg fant tilfeldig på biblioteket: "Fristen. Pias bok" av Simon Flem Devold. Det er en biografi om en ung jente som er schizofren. Interessant bok, anbefales herved.

Skrevet

Etter tips fra Grumpy, leste jeg Afrodites basseng av Gert Nygårdshaug.

Neste bok på lista er Honningkrukka av samme forfatter.

Skrevet

Julemysteriet av jostein gaarder, ja.. den leste læreren høyt for oss i adventstiden en gang, på barneskolen. *mimre*

Det samme gjorde læreren min på barneskolen. Jeg bruker den som en julekalender hvert år. Blir aldri lei :)

Skrevet

-ble ferdig med DaVinciKoden i går kveld. (er litt treig i oppfattelsen og kjøpte den først for en uke siden)

Neste veit jeg ikke helt hva blir...

Gjest Big Mac
Skrevet

Lønner seg ikke lese den i det hele tatt. Les heller trainspotting en gang til.

Skrevet

Da Vinci koden her også. Før den leste jeg noe Mankell-greier, 'How to be good' og Fermats siste teorem.

Hva det neste blir er fremdeles uvisst.

Skrevet

Det har du helt rett i!

En får ikke så veldig lyst på sex heller....;-)

Skrevet

Sist lest: Alkymisten av Paulo Coehlo. En paperback-sak jeg har hatt liggende i lang, lang tid.

Akkurat nå leser jeg "The Hobbit". Er glad i Tolkien.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...