Gjest hvilken bok blir den neste? Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Under det rosa teppet, Nina Björk. Pensum... Ellers leser jeg helst krim. Leste DaVinci koden før denne. 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Bok nummer 5 i Margit Sandemos Blålys-serie. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Holder på med "Dritt" av Irvine Welsh. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 The Da Vinci Code ble jeg ferdig med nå i helgen. Nå blir det faglitteratur de neste ti ukene frem til juleferien, da skal jeg kose meg med skjønnlitteratur. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Leste Neil Gaimans "Coraline" sist. Vet ikke hva som blir den neste. Enten Gaimans "Stardust", eller Edgar Allen Poes "The fall of the house of Usher" tror jeg. Men blir nok en stund til, får dårlig samvittighet av å lese underholdningsbøker fremfor pensumbøker.. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Holder på med "Dritt" av Irvine Welsh. Lønner seg ikke å spise mens man leser den! 0 Siter
Gjest malun Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 De to siste jeg leste var Gategutter av Arne Scouen og Gutten på passbildet av Espen Haavardsholm. Nå holder jeg på med Bokhandleren i Kabul. Den neste? Det har jeg ikke helt bestemt meg for. 0 Siter
monass Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Sist leste er Alkymisten (Paulo Coelho). Nå går det mest i fagbøker. Det er ingen bok jeg lengter etter å lese for øyeblikket.... Gode tips mottas gjerne :-) 0 Siter
amber sun Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 "I gaten der du bor" av Mary Higgins Clark. Neste jeg skal lese er "Pappas lille pike" av samme forfatter. Har dilla på krim for tiden... 0 Siter
Haleh Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Siste boka jeg leste var Harry Potter and the prizoner of Azkaban. Holder på med to for tiden, Harry Potter and the goblet of fire, og Julies Vokter av Nicholas Sparks... Og med mitt tempo blir nok Julemysteiet av J. Gaarder neste... 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Siste boka jeg leste var Harry Potter and the prizoner of Azkaban. Holder på med to for tiden, Harry Potter and the goblet of fire, og Julies Vokter av Nicholas Sparks... Og med mitt tempo blir nok Julemysteiet av J. Gaarder neste... Julemysteriet av jostein gaarder, ja.. den leste læreren høyt for oss i adventstiden en gang, på barneskolen. *mimre* 0 Siter
Lisabeth Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det var en bok jeg fant tilfeldig på biblioteket: "Fristen. Pias bok" av Simon Flem Devold. Det er en biografi om en ung jente som er schizofren. Interessant bok, anbefales herved. 0 Siter
mchuldra Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Etter tips fra Grumpy, leste jeg Afrodites basseng av Gert Nygårdshaug. Neste bok på lista er Honningkrukka av samme forfatter. 0 Siter
Haleh Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Julemysteriet av jostein gaarder, ja.. den leste læreren høyt for oss i adventstiden en gang, på barneskolen. *mimre* Det samme gjorde læreren min på barneskolen. Jeg bruker den som en julekalender hvert år. Blir aldri lei 0 Siter
Gjest GA Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 -ble ferdig med DaVinciKoden i går kveld. (er litt treig i oppfattelsen og kjøpte den først for en uke siden) Neste veit jeg ikke helt hva blir... 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Lønner seg ikke å spise mens man leser den! Lønner seg ikke lese den i det hele tatt. Les heller trainspotting en gang til. 0 Siter
annegunn Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Da Vinci koden her også. Før den leste jeg noe Mankell-greier, 'How to be good' og Fermats siste teorem. Hva det neste blir er fremdeles uvisst. 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Lønner seg ikke å spise mens man leser den! Det har du helt rett i! En får ikke så veldig lyst på sex heller....;-) 0 Siter
monsina Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Sist lest: Alkymisten av Paulo Coehlo. En paperback-sak jeg har hatt liggende i lang, lang tid. Akkurat nå leser jeg "The Hobbit". Er glad i Tolkien. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.