Gjest juvenes Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Har hatt en kjæreste/venn en stund. Var bortreist to uker og kom hjem siste helg. Traff han en liten stund mandag. Han var stressa og hadde mye å gjøre, men ville treffe meg fort igjen. Jeg hadde ikke tid tirsdag og onsdag, og det fortalte jeg ham. Sendte meldinger torsdag, og han svarte bare engang at det var mye på jobben. Fredag sendte jeg melding fikk ikke noe svar. Han ringte i går på formiddagen og spurte hvor jeg var. Jeg var opptatt, og sa at jeg ville bli hjemme på ettermiddagen. Han skulle komme i går kveld, siden har jeg ikke hørt et ord. Han har ikke hatt privattlf. noen dager, og bare brukt jobbtlf. så jeg ikke kan ringe ham. Han kan ringe og sende meld. Når jeg ikke hører et kvekk fabulerer jeg om han er blitt lei meg, har funnet en ny, har blitt påkjørt osv. Han forklarte i går at han hadde hatt møter utover dagen på jobben, og gått etterpå ut med kunder så det ble sent. Han var akkurat som han er vant til i tlf. Nå vet ikke jeg om jeg skal være sint, sur eller redd. Måtte bare få ut frustrasjonen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.