Gjest jaudagauda Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Hei hei... Nå skal jeg reise nedover til oslo om to dager.. Noen som har noen forslag å komme med.. hva skal jeg finne på der nede? 0 Siter
blues999 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kommer jo helt an på hva slags ting du liker å gjøre det da!! Hva slags interesser du har osv! 0 Siter
Gjest jaudagauda Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Kommer jo helt an på hva slags ting du liker å gjøre det da!! Hva slags interesser du har osv! Jeg er 23 år.. singel og vil ut på livet shoppe. +++ masse annet 0 Siter
blues999 Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er 23 år.. singel og vil ut på livet shoppe. +++ masse annet Shoppe - vel hvis været er fint kan det være hyggelig å rusle Karl Johan og alle butikkene der. Eller fra Majorstua gå nedover i retning Slottsparken, hele den veien er det masse allreite butikker og kafeer. Hvis det regner, vil jeg anbefale feks Oslo City, der er alt du trenger av butikker. Rett over gata, ved Oslo S, er det også et stort shoppingsenter. Derfra kan du selvsagt også etterpå gå oppover Karl Johan for å shoppe videre. Når det gjelder spisesteder, er det et par koselige steder for lunsj feks på Kirkeristen (buen nedenfor Oslo Domkirke). Men igjen, det kommer jo an på hva slags mat du vil ha. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg er 23 år.. singel og vil ut på livet shoppe. +++ masse annet Ta en tur på Grünerløkka ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.