Gjest jeg trenger tips fra dere Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Noen som vet hvor det går ann å få tak i en krykkeholder (slik som man setter fra seg krykkene i når man f.eks er på apoteket) Grunnen til at jeg spør er fordi legesenteret rett ved jobben lurte på om jeg som er ergoterapeut visste dette! Men jeg jobber på sykehjem og har aldri hatt behov for å kjøpe inn dette.. 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 De som selger krykker selger vel også krykkeholdere? ....en engels logikk.. 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Skaff deg kataloger fra Rehab-firmaer, der burde man kunne få tak i slikt. Evt. bandagist-forretninger. 0 Siter
Gjest jeg søker råd hos dere Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 De som selger krykker selger vel også krykkeholdere? ....en engels logikk.. men vel selger krykker er da spm :-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 handicare tenker jeg http://infoside.no/handicare/ 0 Siter
Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik) Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 men vel selger krykker er da spm :-) bandagist-forretninger. Var du ikke ergoterapeut eller noe sånt, da??Trodde hjelpemidler var et viktig del av faget 0 Siter
Gjest jeg søker råd hos dere Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 bandagist-forretninger. Var du ikke ergoterapeut eller noe sånt, da??Trodde hjelpemidler var et viktig del av faget men her på sykehjemmet hvor jeg har jobbet i over 10 år så går det i rullestoler, ganghjelpemiddel.... skulle nok sikkert hatt oversikt over alt som jeg ikke bruker i hverdagen også skjønner jeg! :-) 0 Siter
frosken Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 men her på sykehjemmet hvor jeg har jobbet i over 10 år så går det i rullestoler, ganghjelpemiddel.... skulle nok sikkert hatt oversikt over alt som jeg ikke bruker i hverdagen også skjønner jeg! :-) En ergoterapeuts oppgave er å være orakel! Visste du ikke det? (Med den kompetanse som forutsettes fra sentralt hold å ligge i hver enkelt kommune, så må det jo være slik at det er orakler som skal være sluttproduktet fra ergoterapiutdanningen.) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.