Gå til innhold

å få saken i media


Gjest sjokkertjente

Anbefalte innlegg

Gjest sjokkertjente

Har en dame i vg som har spurt om jeg vil stille opp i vg..om hun kan få snakke med meg i forbindelse med fn kritikk av norge iforhold til voldtekter... hun sier jeg vil være anoonym..men for de som kjenner meg vil de jo vite at det er meg da..de som vet om voldtekten

jeg er så desperat at saken ikke skal bli henlagt..så jeg vil gjøre de t..

men bistandsadvokaten sier nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvordan i all verden har VG klart å få snusen i "historien" din,navnet ditt for å ta kontakt med deg?

Ville jo tro at de hadde skrevet om dette for lengst på generelt grunnlag - en såpass grov voldtekt blir

som regel skrevet om.

Du bør nok holde deg til hva bistandsadvokaten rådfører deg - h*un

handler på dine vegne og til ditt beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkertjente

Hvordan i all verden har VG klart å få snusen i "historien" din,navnet ditt for å ta kontakt med deg?

Ville jo tro at de hadde skrevet om dette for lengst på generelt grunnlag - en såpass grov voldtekt blir

som regel skrevet om.

Du bør nok holde deg til hva bistandsadvokaten rådfører deg - h*un

handler på dine vegne og til ditt beste.

jeg diskurte på et forum på vgdebatt...så mobilnummeret mitt var registrert sammen med epostadresse og navn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest sjokkerjente

jeg diskurte på et forum på vgdebatt...så mobilnummeret mitt var registrert sammen med epostadresse og navn..

på vg sine interne medlemsregister da..

rart at de har lov og bruke de sånt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg diskurte på et forum på vgdebatt...så mobilnummeret mitt var registrert sammen med epostadresse og navn..

Ja, jeg så innom debatten og dets reaksjoner. Vg har nok ikke lov til det...tror jeg...men forhold deg til

hva bistandsadvokaten sier til deg. H*n tenker mye klarer på dine vegne akkurat nå...uansett hvor mye du

vil og har lyst til annet. Jeg tror ikke at en slik alvorlig sak og med så mange bevis i din favør blir henlagt.

-Men du bør søke hjelp på alle mulige måter nå...jeg både tror og vet at du trenger det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

du må være i en forvilet og stressende situasjon nå. Men som de fleste andre så bør du høre på bistandsadvokaten din. Denne personen har laget en strategi for deg og det at du står frem kan ha en ødeleggende effekt på saken. Advokaten din sitter med erfaringen rundt denne problematikken. vet det er vondt og sikkert fristende å stå frem men du må høre på advokaten din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...