Gå til innhold

Kristian Valen

Anbefalte innlegg

Gjest ikke vet jeg
Skrevet

jeg har lest alle innleggene her på dol ang denne gutten valen snakket om. har tenkt mye på dette. Noen som såg programmet på tvn i dag? er det en gutt eller er det katten, non som vet?

Gjest spekulasi
Skrevet

Er en gutt i videoen iallefall, som han visstnok fikk flashbacks av.

Men mer vites ei.

Skrevet

jeg VET det er katten - det står det i DVD-coveret :-)

Står det i DVD coveret at sangen "still here" handler om en katt altså?

Skrevet

jeg VET det er katten - det står det i DVD-coveret :-)

Jeg tilgir ham aldri etter den historien på Først og sist ;o)

Gjest tror jeg
Skrevet

Den handler om en gutt.

Skrevet

Står det i DVD coveret at sangen "still here" handler om en katt altså?

Nei - men hvor mange 4-åringer tror du har dødd i hans liv da?

Skrevet

hehe, det er jo trist når dyr dør også da! - Husker vi grein i ukesvis etter at undulaten vår Picko hang seg i bjella.

Skrevet

hehe, det er jo trist når dyr dør også da! - Husker vi grein i ukesvis etter at undulaten vår Picko hang seg i bjella.

Ja, jeg er enig at det er trist. Men jeg synes det hadde vært mer trist om ungene mine døde.

Skrevet

Nei - men hvor mange 4-åringer tror du har dødd i hans liv da?

Nei jeg vet ikke jeg.

Jeg har hele tiden ment det var katta han sang om.

fei1365380229
Skrevet

Nei jeg vet ikke jeg.

Jeg har hele tiden ment det var katta han sang om.

Skjønner godt at han ikke orket å gå ut og spise med venner etter opptredenen i først og sist hvis det var en katte han viste så stoooore følelser for.

Ikke noe galt om katter altså, de er alrighte dyr de :), men "gutter" er de ikke.

Skrevet

Skjønner godt at han ikke orket å gå ut og spise med venner etter opptredenen i først og sist hvis det var en katte han viste så stoooore følelser for.

Ikke noe galt om katter altså, de er alrighte dyr de :), men "gutter" er de ikke.

Jeg har alltid syntes det var noe snålt med den fyren jeg da...

Skrevet

Ja, jeg er enig at det er trist. Men jeg synes det hadde vært mer trist om ungene mine døde.

Trist? - det hadde vel bare vært fornavnet - jeg hadde ikke overlevd.

Gjest Big Mac
Skrevet

Selvmord? Av en undulat?

fei1365380229
Skrevet

Trist? - det hadde vel bare vært fornavnet - jeg hadde ikke overlevd.

Overlevd hadde du nok. Begge mine besteforeldre har mistet en sønn. Han ene var 13 år, bestemoren min har selvfølgelig aldri kommet over det og fikk nok ikke bearbeidet det nok den gangen det skjedde.

Han andre var 27 år når han døde.

Jeg syns bare det er viktig at foreldre som mister barn skal føle at det er normalt både og sørge og å få lov til og være glad, selvom de har mistet et barn.

Vi er litt raske med å si: de takler det jammen bra, det hadde ikke jeg klart.

Gjest Big Mac
Skrevet

LOL

(Det skulle jo stått under Flisas innlegg, da.)

Skrevet

(Det skulle jo stått under Flisas innlegg, da.)

Da får du skjerpe deg neste gang du svarer da vet du :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...