Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så stilig! Forandring fryder - dette ser virkelig bra ut!

Der er altså svarer på at det så så merkelig ut her inne for et par timers tid siden...

:o)

Skrevet

Mitt store spørsmål er hvem som arbeider ved DOL som sitter oppe midt på natta og utfører disse forandringene..

Skrevet

Men... forumvinduet er jo så lite..eeh.. syns godt det kunne vært større.

Skrevet

Jeg er enig så jeg er på blå side nå :o)

Skrevet

Det ordner seg sikkert etter hvert. Eneste jeg har å klage på, er den der irriterende LEVENDE Canestenreklamen som distraherersynet når jeg leser. Jeg er ikke for ting som rører seg på websider :)

Skrevet

Det ordner seg sikkert etter hvert. Eneste jeg har å klage på, er den der irriterende LEVENDE Canestenreklamen som distraherersynet når jeg leser. Jeg er ikke for ting som rører seg på websider :)

Norton Internet Security med AdBlocking-funksjonen der aktivert løser problemet :-)

Skrevet

Enig. Jeg syns det har vært for lite hele tiden, men nå er det jo bare to bittesmå ruter for forum og masse plass som er helt tomt.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Huff, du har dårlig smak altså.

Denne designen er noe av det styggeste jeg noensinne har sett.

Sånn er det! :)

Skrevet

Jeg må ha et sterkt utvidet autistgen, jeg hater ting som forandrer seg, men enda mer hater jeg ting som forandrer seg til det verre!!!!

Skrevet

Mitt store spørsmål er hvem som arbeider ved DOL som sitter oppe midt på natta og utfører disse forandringene..

Du kjenner tydeligvis ikke mange datanerder :)

De har mye til felles med vampyrer egentlig.

Skrevet

Jeg er enig så jeg er på blå side nå :o)

Blå side?

Skrevet

Blå side?

Jeg har i vært fall fått en innmari gul side nå.

Skrevet

Jeg har i vært fall fått en innmari gul side nå.

Den er gul her også. Tenkte kanskje du hadde fått spesialbehandling etter som du hadde blå side;o)

Skrevet

Den er gul her også. Tenkte kanskje du hadde fått spesialbehandling etter som du hadde blå side;o)

I går klarte jeg å komme inn på den gamle disignet og da var det mye blått. Er webbis redd vi skal bli deprimerte til vinteren eller siden her er så solgult ;o)

Skrevet

I går klarte jeg å komme inn på den gamle disignet og da var det mye blått. Er webbis redd vi skal bli deprimerte til vinteren eller siden her er så solgult ;o)

Mulig det, hehe...

Syntes nå det ble fint jeg da, liker gult og orange veldig godt.

Tar kanskje litt tid å venne seg til, men det skal nok gå.

Skrevet

Huff, du har dårlig smak altså.

Denne designen er noe av det styggeste jeg noensinne har sett.

Sånn er det! :)

Det var nå ikke SÅ ille da... eller hur? Sist det ble forandret, var det jo forferdelig også. Man blir vel vant til det, tenker jeg :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det var nå ikke SÅ ille da... eller hur? Sist det ble forandret, var det jo forferdelig også. Man blir vel vant til det, tenker jeg :)

Sist det ble forandringer husker jeg at omleggelsen ble diskutert iherdig inne på #Odalen, og jeg støttet den fullt ut.

Det her er grusomt. Fargene er fryktelige og det er alt for mye dill.

Menmen. Jeg dytter i meg en lefse og er like blid!:)

Hvor f... er "send innlegg"-knappen?

Der var den. Makan!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...