Line Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Så stilig! Forandring fryder - dette ser virkelig bra ut! Der er altså svarer på at det så så merkelig ut her inne for et par timers tid siden... ) 0 Siter
Moraki Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Mitt store spørsmål er hvem som arbeider ved DOL som sitter oppe midt på natta og utfører disse forandringene.. 0 Siter
Lucretia Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Men... forumvinduet er jo så lite..eeh.. syns godt det kunne vært større. 0 Siter
Dorthe Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Men... forumvinduet er jo så lite..eeh.. syns godt det kunne vært større. Jeg er enig så jeg er på blå side nå ) 0 Siter
Line Skrevet 10. oktober 2004 Forfatter Skrevet 10. oktober 2004 Men... forumvinduet er jo så lite..eeh.. syns godt det kunne vært større. Det ordner seg sikkert etter hvert. Eneste jeg har å klage på, er den der irriterende LEVENDE Canestenreklamen som distraherersynet når jeg leser. Jeg er ikke for ting som rører seg på websider 0 Siter
Gemini Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Det ordner seg sikkert etter hvert. Eneste jeg har å klage på, er den der irriterende LEVENDE Canestenreklamen som distraherersynet når jeg leser. Jeg er ikke for ting som rører seg på websider Norton Internet Security med AdBlocking-funksjonen der aktivert løser problemet :-) 0 Siter
ott Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Men... forumvinduet er jo så lite..eeh.. syns godt det kunne vært større. Enig. Jeg syns det har vært for lite hele tiden, men nå er det jo bare to bittesmå ruter for forum og masse plass som er helt tomt. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Huff, du har dårlig smak altså. Denne designen er noe av det styggeste jeg noensinne har sett. Sånn er det! 0 Siter
MsSophie Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Jeg må ha et sterkt utvidet autistgen, jeg hater ting som forandrer seg, men enda mer hater jeg ting som forandrer seg til det verre!!!! 0 Siter
ott Skrevet 10. oktober 2004 Skrevet 10. oktober 2004 Mitt store spørsmål er hvem som arbeider ved DOL som sitter oppe midt på natta og utfører disse forandringene.. Du kjenner tydeligvis ikke mange datanerder De har mye til felles med vampyrer egentlig. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg er enig så jeg er på blå side nå ) Blå side? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Blå side? Jeg har i vært fall fått en innmari gul side nå. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har i vært fall fått en innmari gul side nå. Den er gul her også. Tenkte kanskje du hadde fått spesialbehandling etter som du hadde blå side;o) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Den er gul her også. Tenkte kanskje du hadde fått spesialbehandling etter som du hadde blå side;o) I går klarte jeg å komme inn på den gamle disignet og da var det mye blått. Er webbis redd vi skal bli deprimerte til vinteren eller siden her er så solgult ;o) 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 I går klarte jeg å komme inn på den gamle disignet og da var det mye blått. Er webbis redd vi skal bli deprimerte til vinteren eller siden her er så solgult ;o) Mulig det, hehe... Syntes nå det ble fint jeg da, liker gult og orange veldig godt. Tar kanskje litt tid å venne seg til, men det skal nok gå. 0 Siter
Line Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Huff, du har dårlig smak altså. Denne designen er noe av det styggeste jeg noensinne har sett. Sånn er det! Det var nå ikke SÅ ille da... eller hur? Sist det ble forandret, var det jo forferdelig også. Man blir vel vant til det, tenker jeg 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det var nå ikke SÅ ille da... eller hur? Sist det ble forandret, var det jo forferdelig også. Man blir vel vant til det, tenker jeg Sist det ble forandringer husker jeg at omleggelsen ble diskutert iherdig inne på #Odalen, og jeg støttet den fullt ut. Det her er grusomt. Fargene er fryktelige og det er alt for mye dill. Menmen. Jeg dytter i meg en lefse og er like blid! Hvor f... er "send innlegg"-knappen? Der var den. Makan! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.