Dorthe Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Hvordan går det med deg? Ligger du fremdeles med beina til værs? Håper du har fått deg time hos legen nå... Mvh Neida, han ringte aldri til ringetimen. Like hoven jeg da men har ligget med beina i været hele ettermiddagen ) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Det er masse koffein i grønn te:o) Trodde grønn te bare hadde 1/3 så mye koffein som svart te? (med andre ord forsvinnende lite) (Hm, det burde jeg vel ikke sagt) :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Trodde grønn te bare hadde 1/3 så mye koffein som svart te? (med andre ord forsvinnende lite) (Hm, det burde jeg vel ikke sagt) :-) Jeg har hørt at det har mye mer, men jeg har ikke sjekka. Er bare fornøyd med at jeg har klart å slutte og drikke så mye cola. Jeg har vel egentlig slutta for at minstemann ikke skal finne det i kjøleskapet. Her i huset kan han velge mellom melk og vann og det er alt. Og stort sett så drikker han vann. Nå skjønner jeg at jeg blir påvirket av småbarnsforumet ja ( 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har hørt at det har mye mer, men jeg har ikke sjekka. Er bare fornøyd med at jeg har klart å slutte og drikke så mye cola. Jeg har vel egentlig slutta for at minstemann ikke skal finne det i kjøleskapet. Her i huset kan han velge mellom melk og vann og det er alt. Og stort sett så drikker han vann. Nå skjønner jeg at jeg blir påvirket av småbarnsforumet ja ( Hihi, vel, det er ikke så negativt da. Vi har også kuttet brusen til bare helger. Det være seg cola eller annet. Selv drikker jeg te til alle måltider utenom middag, der det gjerne blir saft eller vann. Vesla veksler mellom juice, vann, sjokolademelk og saft til måltidene, vann eller melk utenom. Litt påvirket blir man jo :-) Når det gjelder teen så kan du jo bare google. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tiliti Skrevet 14. oktober 2004 Del Skrevet 14. oktober 2004 Jeg har hørt at det har mye mer, men jeg har ikke sjekka. Er bare fornøyd med at jeg har klart å slutte og drikke så mye cola. Jeg har vel egentlig slutta for at minstemann ikke skal finne det i kjøleskapet. Her i huset kan han velge mellom melk og vann og det er alt. Og stort sett så drikker han vann. Nå skjønner jeg at jeg blir påvirket av småbarnsforumet ja ( meldinger 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har nesten sluttet med det også. Dette er skummelt, jeg begynner vel snart å bli sund. Har ikke du begynt å røyke igjen da? Bare sånn for å få ting i balanse igjen? ;-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jeg har nesten sluttet med det også. Dette er skummelt, jeg begynner vel snart å bli sund. Hehe - så ikke før nå at det var et steingammalt innlegg jeg svarte på... :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dorthe Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Har ikke du begynt å røyke igjen da? Bare sånn for å få ting i balanse igjen? ;-) Jo, jeg har nok det selv om jeg røyker mindre enn før. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 13. februar 2005 Del Skrevet 13. februar 2005 Jo, jeg har nok det selv om jeg røyker mindre enn før. Alle monner drar :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.