Gå til innhold

Konsekvenser av drikking av coca-cola

Gjest Snoopy83

Anbefalte innlegg

Hvordan går det med deg? Ligger du fremdeles med beina til værs? :)

Håper du har fått deg time hos legen nå...

Mvh

Neida, han ringte aldri til ringetimen. Like hoven jeg da men har ligget med beina i været hele ettermiddagen :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er masse koffein i grønn te:o)

Trodde grønn te bare hadde 1/3 så mye koffein som svart te? (med andre ord forsvinnende lite)

(Hm, det burde jeg vel ikke sagt) :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde grønn te bare hadde 1/3 så mye koffein som svart te? (med andre ord forsvinnende lite)

(Hm, det burde jeg vel ikke sagt) :-)

Jeg har hørt at det har mye mer, men jeg har ikke sjekka. Er bare fornøyd med at jeg har klart å slutte og drikke så mye cola.

Jeg har vel egentlig slutta for at minstemann ikke skal finne det i kjøleskapet. Her i huset kan han velge mellom melk og vann og det er alt. Og stort sett så drikker han vann.

Nå skjønner jeg at jeg blir påvirket av småbarnsforumet ja :o(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hørt at det har mye mer, men jeg har ikke sjekka. Er bare fornøyd med at jeg har klart å slutte og drikke så mye cola.

Jeg har vel egentlig slutta for at minstemann ikke skal finne det i kjøleskapet. Her i huset kan han velge mellom melk og vann og det er alt. Og stort sett så drikker han vann.

Hihi, vel, det er ikke så negativt da.

Vi har også kuttet brusen til bare helger. Det være seg cola eller annet. Selv drikker jeg te til alle måltider utenom middag, der det gjerne blir saft eller vann.

Vesla veksler mellom juice, vann, sjokolademelk og saft til måltidene, vann eller melk utenom.

Litt påvirket blir man jo :-)

Når det gjelder teen så kan du jo bare google.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

meldinger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 måneder senere...

Jeg har nesten sluttet med det også. Dette er skummelt, jeg begynner vel snart å bli sund.

Har ikke du begynt å røyke igjen da? Bare sånn for å få ting i balanse igjen? ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har nesten sluttet med det også. Dette er skummelt, jeg begynner vel snart å bli sund.

Hehe - så ikke før nå at det var et steingammalt innlegg jeg svarte på... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke du begynt å røyke igjen da? Bare sånn for å få ting i balanse igjen? ;-)

Jo, jeg har nok det selv om jeg røyker mindre enn før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...