Gå til innhold

Designendring


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    13

  • Dorthe

    7

  • Amiga

    4

  • citoyen

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Med norton internet security aktivert henger sidene uten å bli ferdig nedlastet (må trykke stopp for å få opp sida). Tror det har noe med reklamen å gjøre.

Forumet er altfor lite, kan godt være både høyere og bredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med norton internet security aktivert henger sidene uten å bli ferdig nedlastet (må trykke stopp for å få opp sida). Tror det har noe med reklamen å gjøre.

Forumet er altfor lite, kan godt være både høyere og bredere.

Forumet er altfor lite, kan godt være både høyere og bredere. Det blir slitsomt med så mye informasjon på siden samtidig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skorpionfisken

Wow, flott design!

Men, det er så lite... Små bokstaver og liten plass. På min skjerm er det borti 10 cm med en hvit stripe til høyre, hvor ingenting står. Helt blankt.

Se inne på Dagbladets nye sider, de utnytter hele bredda til skjermen og får mere med.

Akkurat nå står det Internal Server Error der reklamen til høyre er, der det står: Besøk våre annonsører.

Samliv mangler på den nederste oversikten til venstre, der det står Diskuter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest litt rotete?

Synes dere har presset vel mye informasjon inn på lite plass. Bredden og høyden på siden gjør dessuten at det blir mye (unødvendig?) scrolling både i bredden og høyden.

Bokstavene lengst til høyre i det jeg skriver nå forsvinner under reklamen under forhåndsvisningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forumet er altfor lite, kan godt være både høyere og bredere. Det blir slitsomt med så mye informasjon på siden samtidig.

Enig med Maggi, la hele "trådlisten" vises nedover og lag den litt bredere.

Diskusjonene blir litt borte i all info og skarpe farger rundt.

Denne ruta hvor man leser innlegg i og skriver svar burde være lengre den også!

Liker godt menyen til venstre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slitsomt trangt, som mange andre har reagert på. Når folk med normalt syn reagerer, gjett hvordan det er for oss med dårlig syn og derfor større fonter :) På skjermen min har jeg et like stort hvitt felt under trådlisten som størrelsen på selve trådlisten - og inni listen ser jeg 13 linjer med innlegg. Det gir dårlig oversikt og mye scrolling. Kunne ikke høyden heller settes i prosent, slik at den tilpasser seg brukernes skjermstørrelser? Det samme hadde vært fint med bredden også.

Men det er et pluss at den store reklamen oppe er erstattet med en reklame under trådene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt trangt, som mange andre har reagert på. Når folk med normalt syn reagerer, gjett hvordan det er for oss med dårlig syn og derfor større fonter :) På skjermen min har jeg et like stort hvitt felt under trådlisten som størrelsen på selve trådlisten - og inni listen ser jeg 13 linjer med innlegg. Det gir dårlig oversikt og mye scrolling. Kunne ikke høyden heller settes i prosent, slik at den tilpasser seg brukernes skjermstørrelser? Det samme hadde vært fint med bredden også.

Men det er et pluss at den store reklamen oppe er erstattet med en reklame under trådene.

Enda en ting: Nå oppdaterer ikke trådlisten seg automatisk lenger etter et innlegg er sendt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fant jeg ut hvordan jeg må gjøre det.

Man må ha linja det står Logg ut, profil, svar til meg, skriv ny, rett under adressefeltet. Da slipper man å scrolle så mye.

Jøss, så flink jeg er;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slitsomt trangt, som mange andre har reagert på. Når folk med normalt syn reagerer, gjett hvordan det er for oss med dårlig syn og derfor større fonter :) På skjermen min har jeg et like stort hvitt felt under trådlisten som størrelsen på selve trådlisten - og inni listen ser jeg 13 linjer med innlegg. Det gir dårlig oversikt og mye scrolling. Kunne ikke høyden heller settes i prosent, slik at den tilpasser seg brukernes skjermstørrelser? Det samme hadde vært fint med bredden også.

Men det er et pluss at den store reklamen oppe er erstattet med en reklame under trådene.

Man må ha linja det står Logg ut, profil, svar til meg, skriv ny, rett under adressefeltet. Da slipper man å scrolle så mye.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette ble smalt og trangt og 1/4 av siden til høyre er tom. Hvorfor ikke lage det bredere?

Det hadde jo passet bra til den gamle 15" skjermen jeg hadde for 5-6 år siden. ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker ja, men dere har en skrivefeil over forum. Det heter Doktor Onlines forum uten ' og s, for det er engelsk.

Ja esj og fysj, er dritt lei alle 's-ene.

De burde tatt norsken fra barneskolen om igjen alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes også dere kunne laget den bredere og gitt litt mer plass til teksten. Det hadde vært fint å kunne se både tittelen på tråden og forfatteren av tråden selvom titlene er lange/det er mange svar etterhverandre.

Ta bort 's-en i Doktor Online's (det heter Doktor Onlines på norsk).

Kanskje lage vinduene i forum litt lenger, så ikke det er helt tomt ved siden av menyen til venstre når man skroller nedover.

-resten synes jeg er flott!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man må ha linja det står Logg ut, profil, svar til meg, skriv ny, rett under adressefeltet. Da slipper man å scrolle så mye.

Det tror jeg ikke ville monne noe særlig. Det er jo bare en eneste linje - mens jeg må scrolle mange linjer ned for de fleste innlegg jeg leser.

Det føles som å titte på en skjerm gjennom et nøkkelhull. Jeg håper virkelig de har tenkt å gjøre noe med dette og ikke bare nikke og smile og tenke at "de venner seg nok til det". For det er virkelig slitsomt, og fører i praksis til at jeg ikke gidder å lese særlig mye av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...