Gå til innhold

Designendring


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Akkurat nå er jeg inne på 100 nyeste og plassen der vi skal skrive er langt ned på siden slik at jeg må skrolle for å sende.

Men akkurat det blir vel rettet på. Men hvorfor all den ledige plassen på høyre side? Den hadde vært kjekt å kunne dratt ut.

Den er sikkert til fremtidig reklame, hvis ikke hadde de nok laget innlegg og svarfeltet bredere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

  • Svar 59
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

  • Lurveline

    13

  • Dorthe

    7

  • Amiga

    4

  • fei1365380229

    3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Den er sikkert til fremtidig reklame, hvis ikke hadde de nok laget innlegg og svarfeltet bredere.

Jeg fortrekker i hvert fall reklame der framfor de fæle pop-upene som vi hadde her en stund. Men jeg står over den blinkende underlivssoppen også jeg da :o)

Er ikke så glad i reklame men skjønner at ting skal finansieres da.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ChiengMai

Nå er det forferdelig mye scrolling. Har f.eks tre loddrette felt å scrolle i nå for å få lese innleggene. Etter min mening et helt håpløst design.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ett ord dekker: Talentløst!

For å lese/svare på innlegg/gå nedover siden har jeg nå tre horisontale felter jeg må scrolle i for å kunne lese.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det forferdelig mye scrolling. Har f.eks tre loddrette felt å scrolle i nå for å få lese innleggene. Etter min mening et helt håpløst design.

Og jeg har bare et felt å skrolle når jeg leser innlegget og to når jeg svarer. Jeg må jo til og med skrolle nedover for å finne send.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Og jeg har bare et felt å skrolle når jeg leser innlegget og to når jeg svarer. Jeg må jo til og med skrolle nedover for å finne send.

Jeg også, dette er faktisk ganske håpløst, men det er klart det holder meg sysselsatt dobbelt så lenge :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også, dette er faktisk ganske håpløst, men det er klart det holder meg sysselsatt dobbelt så lenge :)

Ja, da blir vi sittende her da. Men kanskje det er mye færre innlegg neste gang vi stikker innom om en time eller to :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir KLAUSTROFOBISK av dette nye designet!!! Hvorfor er det så liten plass? Nedskjæringer? Stramt budsjett?

For meg med bærbar maskin uten scrollehjul, er DOL ubrukelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om dette nye ble så mye bedre.

Jo da, det er greit med listene til venstre,men det blir jo så trangt med 4 spalter.

Og dette rullesystemet synes jeg ikke er så praktisk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fei1365380229

Når jeg trykker på 100 nyeste så er det så liten plass at jeg ikke kan se hele linja, ikke kan jeg scrolle bortover heller.

Kan ikke se hvilket forum innlegget er skrevet i eller når innlegget er skrevet. Veldig irriterende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg trykker på 100 nyeste så er det så liten plass at jeg ikke kan se hele linja, ikke kan jeg scrolle bortover heller.

Kan ikke se hvilket forum innlegget er skrevet i eller når innlegget er skrevet. Veldig irriterende!

Jo, du kan skrolle bortover men da må du helt nederst på siden og så må du skrolle opp igjen etterpå ;o)

Og det er langt ned, i hvert fall akkurat nå. LOL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det blir det samme som at man skriver Lisa's bok. Det blir like feil som det.

Det brukes ikke ' i norsk. Det heter Lisas bok, og doktor onlines forum

Om du leser litt lengre nedi tråden her, så ser du at jeg har innrømt min feil;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fei1365380229

Jo, du kan skrolle bortover men da må du helt nederst på siden og så må du skrolle opp igjen etterpå ;o)

Og det er langt ned, i hvert fall akkurat nå. LOL

Takk! Så langt nede har jeg aldri vært :) Det tok jo en evighet og blir veldig mye ekstraarbeid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

´s må da stå der?

Blir da det samme som man skriver Lisa´s bok f.eks.

Man bruker ikke apostrof på norsk. Det er noe man har dratt med seg fra det engelske språket, og det brukes av enkelte, men er ikke riktig skriftspråk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man bruker ikke apostrof på norsk. Det er noe man har dratt med seg fra det engelske språket, og det brukes av enkelte, men er ikke riktig skriftspråk.

Tok meg ca 1 minutt å kapitulere fra den påstanden.

Se lengre ned i tråden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei. Likte ikke dette nye designet.

Søren også, jeg likte det mye bedre som det var.

ALT FOR TRANGT.

Kommer til å finne meg et annet sted om ikke det blir bedre plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gladmor

Synes dette er greit jeg! Har lest på flere sider enn på lenge... Mange interessante linker dukket opp- og jeg har trykket i vei.

Trangt? vel, det er jo trangere enn hva det har vært. Derfor er det lett å kommentere det. Men jeg tror man venner seg til det jeg.

;.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns det er kjempefint nå, jeg.

Spesielt etter at scrolleproblemer og småting er rettet opp.

;)

Fine farger, rolig og innbydende design.

Kjempebra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...