Gå til innhold

Fytti bøtta............

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nytt DOL...det var jaggu rart når denne forandringen slo meg i fleisen nå nettopp...

Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til...

:)

Skrevet

Får vondt i øya av gulfargen jeg.

Syntes egentlig det ble ganske uoversiktlig.

Men man venner seg kanskje til det???

Skrevet

Synes det ser bra ut, jeg.

Bortsett fra at vinduene man leser innleggene i, ble altfor smale.

Skrevet

Får vondt i øya av gulfargen jeg.

Syntes egentlig det ble ganske uoversiktlig.

Men man venner seg kanskje til det???

Vi venner oss nok til det ja :)

Er vel slettes ikke så gæli at det gjør noe, men det tar litt tid å venne seg.

Skrevet

He he...takk.

(Har vært uten internetforbindelse pga tordenvær)

Venter med å skrive på den tråden jeg, til jeg får sjekket ut litt mere.

Ser veldig uvant ut med en gang men en må jo ture litt rundt først før en får en mening om det "funker" eller ei.

Første gang siden slo opp så trodde jeg at jeg var kommet på feil sted *ler*

Skrevet

Synes det ser bra ut, jeg.

Bortsett fra at vinduene man leser innleggene i, ble altfor smale.

Joda, er ikke så altfor galt dette her...men så innmari uvant.

Tar nok noe turing frem og tilbake for å venne seg litt til det.

Trodde jeg var kommet på et annet sted enn DOL i førsten jeg da :)

Gjest Big Mac
Skrevet

Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult?

Skrevet

Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult?

Hehe :)

Æsj...

Skrevet

*LOL*

Skrevet

*latter*

Det burde jo jeg - som er helsesekretær - ha sett...

;)

Skrevet

Fytti katta, hva er det slags farge du har på urinen da?

Du må drikke alt for lite vann ja;o)

Skrevet

HOHO!

Skrevet

Du sa det og du har rett.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til...

:)"

Det var en utrolig pen måte å fortelle oss hvor du mener webdesigneren som står bak denne galskapen bør stikke ting.:)

Skrevet

Jeg liker det jeg. Glade, pigge farger. Og så kjekkasen på forsida da. Har han vært der hele tiden...?:-)

Skrevet

Jeg liker det jeg. Glade, pigge farger. Og så kjekkasen på forsida da. Har han vært der hele tiden...?:-)

Neida, ække så gæli detta after all...

Men kjekkas??? Hvor i huleste fant du han da? Har ikke sett noen kjekkas jeg da...

Skrevet

"Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til...

:)"

Det var en utrolig pen måte å fortelle oss hvor du mener webdesigneren som står bak denne galskapen bør stikke ting.:)

*latter*

Er ikke så ille da, sånn etter hvert liksom :)

Men den pitte lille plassen vi har fått midt på skjermen liker jeg slettes ikke...og så den scrollinga da...scroll, scroll, scroll...

Phuhh...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...