Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Nytt DOL...det var jaggu rart når denne forandringen slo meg i fleisen nå nettopp... Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til... 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2297503 0 Siter
tonil Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Får vondt i øya av gulfargen jeg. Syntes egentlig det ble ganske uoversiktlig. Men man venner seg kanskje til det??? 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Synes det ser bra ut, jeg. Bortsett fra at vinduene man leser innleggene i, ble altfor smale. 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Får vondt i øya av gulfargen jeg. Syntes egentlig det ble ganske uoversiktlig. Men man venner seg kanskje til det??? Vi venner oss nok til det ja Er vel slettes ikke så gæli at det gjør noe, men det tar litt tid å venne seg. 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 http://forum.doktoronline.no/forum/bin/show.wa?msgid=2297503 He he...takk. (Har vært uten internetforbindelse pga tordenvær) Venter med å skrive på den tråden jeg, til jeg får sjekket ut litt mere. Ser veldig uvant ut med en gang men en må jo ture litt rundt først før en får en mening om det "funker" eller ei. Første gang siden slo opp så trodde jeg at jeg var kommet på feil sted *ler* 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Synes det ser bra ut, jeg. Bortsett fra at vinduene man leser innleggene i, ble altfor smale. Joda, er ikke så altfor galt dette her...men så innmari uvant. Tar nok noe turing frem og tilbake for å venne seg litt til det. Trodde jeg var kommet på et annet sted enn DOL i førsten jeg da 0 Siter
Gjest Big Mac Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? 0 Siter
Gjest Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? Hehe Æsj... 0 Siter
Gjest midia Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? *LOL* 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? *latter* Det burde jo jeg - som er helsesekretær - ha sett... 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? Fytti katta, hva er det slags farge du har på urinen da? Du må drikke alt for lite vann ja;o) 0 Siter
Gyda Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? HOHO! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Fargevalget er vel ment å assosiere til helse. Før var det blodprøve-rødt, nå er det urinprøve-gult? Du sa det og du har rett. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 "Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til... :)" Det var en utrolig pen måte å fortelle oss hvor du mener webdesigneren som står bak denne galskapen bør stikke ting. 0 Siter
tonie Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg liker det jeg. Glade, pigge farger. Og så kjekkasen på forsida da. Har han vært der hele tiden...?:-) 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 Jeg liker det jeg. Glade, pigge farger. Og så kjekkasen på forsida da. Har han vært der hele tiden...?:-) Neida, ække så gæli detta after all... Men kjekkas??? Hvor i huleste fant du han da? Har ikke sett noen kjekkas jeg da... 0 Siter
Rubia Skrevet 11. oktober 2004 Forfatter Skrevet 11. oktober 2004 "Forandring fryder er det noe som heter...men denne tar nok litt tid å venne seg til... :)" Det var en utrolig pen måte å fortelle oss hvor du mener webdesigneren som står bak denne galskapen bør stikke ting. *latter* Er ikke så ille da, sånn etter hvert liksom Men den pitte lille plassen vi har fått midt på skjermen liker jeg slettes ikke...og så den scrollinga da...scroll, scroll, scroll... Phuhh... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.