Gå til innhold

FU: Hvor mye kaffe drikker du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pr dag?

Jeg drikker i gjennomsnitt 3 kopper pr.dag.

Skrevet

Alt for mye de dagene jeg er på jobb! Da går det med en 5-6 kopper tenker jeg.

Hjemme tar jeg en 2-3 i løpet av en dag.

Jeg er koffeinavhengig, får vondt i hodet hvis jeg venter til lenger enn 12-13 før jeg får i meg kaffe.

De gangene jeg var gravid stoppa det av seg selv, jeg gikk over til te. Så kanskje det er løsningen? (lurer på hva den potensielle barnefader sier til det, nok et teit argument for å få tre unger)

Gjest Nysgjerrigpetra!
Skrevet

Ingenting!!! Noen ganger bevilger jeg meg en kopp te. Kan til nød slå til med en kaffe latte m/lite kaffe. Kaffe m/Bailey's er godt, men egner seg ikke på jobben...

Skrevet

Æsj!

Men karsk derimot er supert.

Karsk er jeg definitivt ferdig med ja;o)

Forresten, du har mail.

Skrevet

Drikker ikke kaffe. Men drikker tre _store_ krus med te på jobb hver dag.

Skrevet

Karsk er jeg definitivt ferdig med ja;o)

Forresten, du har mail.

Feilen ligger hos meg.

Skrevet

Har ikke tall på koppene, bare kannene ;)

Er jeg på kurs som nå så drikker jeg ikke kaffe her...da går det nesten en kanne - 10 kopper - fordelt på to personer på morgenen....altså ca 5 kopper pr.pers.

Når jeg er hjemme går det to til tre kanner ut dagen...altså ca 10 til 15 kopper på meg.

I helger ol. som jeg ikke er på kurs så er dert kaffe den tid jeg normalt drikker annet...så da er det nye en kanne eller to...

Altså...kjappt regnet...fra 10 til 25 kopper hver dag...

Phuhh... :)

Skrevet

Jeg trakter 1 liter på morgenen, så hender det at jeg lager meg en kopp pulverkaffe på ettermiddagen.

Skrevet

Ën dobbel latte på vei til jobb, 2-3 kopper på jobben. Noen ganger en kopp eller to på kvelden.

Gjest liker ikke, men det lukter godt..
Skrevet

Drikker ikke kaffe. Heller en kopp te.

Skrevet

Pr dag? Pr år passer bedre.. drikker vel en 10-15 kopper i året, tenker jeg. +/-

Bortsett fra da jeg jobbet på SFO, da gikk det flere kopper dagen.

Gjest Shira12
Skrevet

Jeg drikker ALT for mye kaffe.....

Prøver og kutte ned litt.

Skrevet

Jeg trakter 1 liter på morgenen, så hender det at jeg lager meg en kopp pulverkaffe på ettermiddagen.

Må ha en kaffekopp om morgenen, synes jeg våkner ordentlig da.

Godt med te til lunsj.

En kaffekopp om kvelden smaker godt, men ikke for seint, får ikke sove da.

Har vi gjester eller er borte blir det jo litt mere kaffedrikking, men til daglig, et par kopper i gjennomsnitt.

Skrevet

Når jeg er på jobb går det ei kanne fra 0500 til 0830. Da drikker jeg ikke mer før ca.1700 og det er bare 1 kopp.

Når jeg er alene hjemme på dagen drikker jeg ikke kaffe, men er gubben hjemme går det med ei kanne eller to.

Vi drikker bare kofeinfri kaffe.

Skrevet

Må ha en kaffekopp om morgenen, synes jeg våkner ordentlig da.

Godt med te til lunsj.

En kaffekopp om kvelden smaker godt, men ikke for seint, får ikke sove da.

Har vi gjester eller er borte blir det jo litt mere kaffedrikking, men til daglig, et par kopper i gjennomsnitt.

Jeg drikker 1 frappe på morgenen, en varm kaffe i kopp på dagen og 1 frappe på ettermiddagen.

Skrevet

Drikker en krus med det samme jeg kommer på jobb, men slår ofte vekk halvparten, for den blir kald. 1 krus i lunsjen, da drikker jeg opp alt. Mange dager drikker jeg ikke mer, men i helgene koker jeg kaffe 2 ggr pr dag.

Skrevet

Drikker 2 - 3 kopper på jobben.. Sjelden jeg drikker kaffe etter kl. 16, da sliter ejg med å sove på kvelden. Drakk 10 kopper daglig før, men det ble for mye for magen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...