Gå til innhold

FU: Hvor mye kaffe drikker du?

Anbefalte innlegg

fei1365380229
Skrevet

Tja, ca. 5-6 krus om dagen. Prøver å kutte ned litt, blir litt "stressa" av kaffe.

Drikker noen ganger koffeinfri, men det gir meg liksom ikke helt den samme effekten.

Skrevet

Én kopp ordentlig kaffe fra kaffebaren (som regel) eller espressokanna hjemme

+

én kopp surt filtervann-som-gir-seg-ut-for-å-være kaffe fra studentsamskipnadens kantine.

Kantinekaffen drikker jeg fordi den er varm og fordi jeg ønsker koffein.

Skrevet

3-5 kopper på hverdager.

Nesten aldri kaffe i helgene.

Pussig mønster, ettersom jeg har hjemmekontor og således burde klare å skru på kaffetrakteren på en lørdag også, men det blir liksom en helt annen greie.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg drikker nok minst 5 kopper kaffe/espresso når jeg jobber.

Det hender også jeg dytter i meg en kanne hjemme.

Skrevet

I snitt under en halv kopp i uka...

Dvs. det hender jeg tar en cappuccino, latte eller iskaffe nå og da, men det blir som regel ganske lenge mellom hver gang, eller i perioder hver dag, for så å gå lang tid helt uten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...