Gå til innhold

Besservissere?

Gjest Jeg bare spurte

Anbefalte innlegg

Gjest Jeg bare spurte
Skrevet

Det virker som det er en håndfull mennesker her på DOL som svarer på alle slags innlegg uten at jeg skal nevne navn, men dere føler dere kanskje truffet?

Har dere ett liv utenom DOL eller sitter dere her dagen lang?

Gjest jeg bare svarer
Skrevet

Selv har jeg overhodet ikke noe liv utenfor dol. Natten er for meg den verste tiden på døgnet, våkner flere ganger om natten for å sjekke om noen har postet noen innlegg, men som regel er det veldig lite jeg kan svare på på dette tidspunktet.

Skrevet

Selv har jeg overhodet ikke noe liv utenfor dol. Natten er for meg den verste tiden på døgnet, våkner flere ganger om natten for å sjekke om noen har postet noen innlegg, men som regel er det veldig lite jeg kan svare på på dette tidspunktet.

*ler*

Gjest Jeg bare spurte
Skrevet

hehehe...du liksom

Skrevet

"men dere føler dere kanskje truffet?"

Du, nå må du høre her: hvis det er noen som ikke har noe liv utenfor DOL, så er det tragisk og trist, og ikke noe du skal forsøke å gjøre narr av.

Når det gjelder å svare på forskjellige ting, så er det nok noen som er mer glade i å svare enn andre. Og hva gjør det? Hvis noen ser på DOL som høydepunktet i deres tilværelse, hvorfor skal du komme å forsøke å ødelegge det for dem?

"......................"

skorpionfisken
Skrevet

Hadde jeg visst hvem du "Jeg bare spurte" er så skulle jeg unngått å svare til deg.

Jeg har faktisk et godt liv utenom dol. Pauser her inne er bare sunt.

Gjest kkkkkozy
Skrevet

Jeg er ikke så ofte på DOL, men er litt enig med deg.

Det gjør meg absolutt ingenting, så lenge disse ikke er frekke og usmakelig :)

Skrevet

For å finne ut det, må du sitte her på dol hele dagen lang selv.

Har du et liv utenom dol?

fei1365380229
Skrevet

Jeg har vært her inne ganske mye for tiden :). Skal svare deg seriøst.

Det tar ikke veldig lang tid å lese og svare på innlegg her inne da. Er for tiden sykemeldt og det er ikke veldig mange andre som er hjemme om dagen, så det er litt deilig å "snakke" med noen.

Jeg gjør faktisk veldig mye annet innimellom. Men nå er det sånn at jeg er et oppkomme av ideér og gode råd da, og vil jo ikke at "dere" skal gå glipp av disse :)

Skrevet

Jeg har vært her inne ganske mye for tiden :). Skal svare deg seriøst.

Det tar ikke veldig lang tid å lese og svare på innlegg her inne da. Er for tiden sykemeldt og det er ikke veldig mange andre som er hjemme om dagen, så det er litt deilig å "snakke" med noen.

Jeg gjør faktisk veldig mye annet innimellom. Men nå er det sånn at jeg er et oppkomme av ideér og gode råd da, og vil jo ikke at "dere" skal gå glipp av disse :)

Nei Fei, nå får vi sannelig se på Oprah så vi ikke plager noen her inne. Det begynner om en halv time så vi rekker å vaske klær, sette på oppvaskmaskinen, legge sammen litt tøy, lese avisen, lage middag og dole litt ;o)

Snart kommer unger hjem fra skolen også.

fei1365380229
Skrevet

Nei Fei, nå får vi sannelig se på Oprah så vi ikke plager noen her inne. Det begynner om en halv time så vi rekker å vaske klær, sette på oppvaskmaskinen, legge sammen litt tøy, lese avisen, lage middag og dole litt ;o)

Snart kommer unger hjem fra skolen også.

Oprah? Det har jeg faktisk ikke sett på er det noe for hjemmeværende syklinger?

Min yngste har kommet hjem fra skolen allerede, hun sitter og gjør lekser og jeg hjelper henne litt.

Har faktisk rukket å male en dør, trene en time på spinningsykkelen (er så kvalm og svimmel nå), rydde litt og sette på en vask i dag. Fortjener nok en time foran tv'en da ja :o)

Skrevet

Oprah? Det har jeg faktisk ikke sett på er det noe for hjemmeværende syklinger?

Min yngste har kommet hjem fra skolen allerede, hun sitter og gjør lekser og jeg hjelper henne litt.

Har faktisk rukket å male en dør, trene en time på spinningsykkelen (er så kvalm og svimmel nå), rydde litt og sette på en vask i dag. Fortjener nok en time foran tv'en da ja :o)

Klart Oprah er noe for sjuklinger. Riktig trivelig er det noen ganger. Når jeg husker det og har tid til å se det.

Jeg har gjort mitt i dag jeg også. Bare middagen igjen. Men vet ikke hva jeg har lyst på enda.

Skrevet

Klart Oprah er noe for sjuklinger. Riktig trivelig er det noen ganger. Når jeg husker det og har tid til å se det.

Jeg har gjort mitt i dag jeg også. Bare middagen igjen. Men vet ikke hva jeg har lyst på enda.

Jeg bare sitter og glor tomt ut i lufta jeg, - - katatonisk.

Skrevet

Jeg jobber litt innimellom.

I dag har jeg hatt fri og har vært på dol,ryddet kjeller,dusjet,vært på handletur og ett kontor å snart skal jeg tilberede dagens middag.

Jo da jeg tror jeg har et liv utenfor dol.

Hva med deg forresten?

Har du ikke annet å bedrive tiden med enn å rakke ned på oss dol mennesker?

Gjest kan også spørre
Skrevet

Siden du har fått med deg såpass at en del nick går igjen må du selv ha brukt en del tid her - hvordan har du tid til det?

skorpionfisken
Skrevet

Siden du har fått med deg såpass at en del nick går igjen må du selv ha brukt en del tid her - hvordan har du tid til det?

Jeg tror det bare er sånn at en av oss irriterer vedkommende noe innmari, og så tør h*n ikke klage direkte på et nick.

Mange er nok mye inne her med mange forskjellige nick og er ikke så synlige som oss som flagger nicket i alle mulige saker.

Nicket "Jeg bare spurte" går vel kanskje ikke så ofte igjen men personen bak kan jo bruke masse andre rare nick for alt vi vet.

Gjest kan også spørre
Skrevet

Jeg tror det bare er sånn at en av oss irriterer vedkommende noe innmari, og så tør h*n ikke klage direkte på et nick.

Mange er nok mye inne her med mange forskjellige nick og er ikke så synlige som oss som flagger nicket i alle mulige saker.

Nicket "Jeg bare spurte" går vel kanskje ikke så ofte igjen men personen bak kan jo bruke masse andre rare nick for alt vi vet.

Antakelig.

Akkurat som jeg :)

Skrevet

Jeg eksisterer bare på nett, som en cyber-besserwisser. Jeg er kreert av en gjeng datanerder og trives godt med det.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg har ikke et liv utenfor dol. Dol er livet mitt og jeg er dol. Mr. dol.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...