Gå til innhold

det er blitt for trangt her!.. u/t

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Skrevet

Enig med du i det!!

Jeg trodde ikke Anker var her lenger? Er det ikke noen andre som styrer her nå?

Skrevet

Jeg trodde ikke Anker var her lenger? Er det ikke noen andre som styrer her nå?

Har vært her så lenge at ejg omtaler sjefen som Anker, og sensuren for Simen :-)

Hei til alle "gamlinger"

Skrevet

Har vært her så lenge at ejg omtaler sjefen som Anker, og sensuren for Simen :-)

Hei til alle "gamlinger"

Åssen forventer de bra innlegg her, når vi er omkranset av hissige farger og forstyrrende visuelle elementer i form av markedsføring, som attpåtil veksler underveis for å tiltrekke seg oppmerksomhet? Kan jo ikke tenke bra da!! *søren òg!*

Skrevet

Åssen forventer de bra innlegg her, når vi er omkranset av hissige farger og forstyrrende visuelle elementer i form av markedsføring, som attpåtil veksler underveis for å tiltrekke seg oppmerksomhet? Kan jo ikke tenke bra da!! *søren òg!*

Hissige farger, nei! Gult og orange er da mye mer beroligende enn rødt. Det var slik det var her før også, orange. Så ble det rødt, og alle ble rasende over den hissige, forstyrrende rødfargen!

Jeg er glad de endelig har skjønt at den orange var best likevel!

:-)

Skrevet

Hissige farger, nei! Gult og orange er da mye mer beroligende enn rødt. Det var slik det var her før også, orange. Så ble det rødt, og alle ble rasende over den hissige, forstyrrende rødfargen!

Kan ikke huske at det var hissige farger her, jeg. Har det vært det siste halvåret fx?

Er jo glorete som et ukeblad,nå!

Skrevet

den røde fargen var jo dyprød, ganske rolig!

Skrevet

Kanskje bra med noen utfordringer?...*s*

Skrevet

Når jeg klikker på et innlegg langt nede, kommer innlegget fram så høyt oppe at jeg ser det ikke. :-(

Skrevet

Kanskje bra med noen utfordringer?...*s*

ikke for folk over 35..

:P

Skrevet

Webbis har et innlegg hvor du kan klage på forumet webmaster.

Skrevet

Kan ikke huske at det var hissige farger her, jeg. Har det vært det siste halvåret fx?

Er jo glorete som et ukeblad,nå!

Nei det er lenge siden de skiftet sist, kan tenke meg det er 3 år siden det var orange her, jeg! Varm og beroligende, slik som denne. Og alle var helt imot ombyttingen den gangen! :-)

Skrevet

Enig med du i det!!

Ankers har ikke vært her på lenge og da snakker vi vel om år? Kjekk var han og. *Sukk*

H*****! Nå scrolla jeg feil igjen! Velegna til å få meg bort herfra denne siste endringen.

Skrevet

Designet på de sidene du viser til, er MYE roligere. Litt trøtt kanskje.

Det vi har hatt til igår, var imidlertid fint, det var godt å ikke bli skvist mellom 'aktiv' tekst på begge sider av 'våre greier'

Skrevet

Webbis har et innlegg hvor du kan klage på forumet webmaster.

tror du det har noen hensikt? De har sikkert jobbet i lang tid med det nye opplegget. Og det er sikkert kommersielle hensyn bak...

:P

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...