Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får ikke sendt eller mottatt meldinger med msn messenger i dag.

Er det sånn for andre også?

Skrevet

Ja d er sånn med meg også:-( Får en feilmelding som sier at jeg ikke kan bli logget på netMessengerService. Håper dette er et problem som fort blir løst, og at det ikke er min pc det er feil med....

Gjest Miaminmia
Skrevet

Ja, det virker ikke. Verken for meg her i Norge eller for bekjente i Saudi Arabia.

Skrevet

Og her sliter jeg med å logge meg på og klarer det ikke. Takk for at dere fortalte meg det.

Skrevet

fikk sende i morges, og motta. (7-8 tiden). Nå kan jeg ikke logge inn.

Skrevet

Har det samme problemet jeg også.

Men har problemer med messenger ellers også.

Skrevet

Msn er nede over hele verden. De finner ikke årsaken til kollapsen, men jobber med saken. Derfor kan det tidvis være vanskelig å logge på...

Akkurat nå fungerer det helt greit hos meg, men tidligere i dag kom jeg ikke inn i det hele tatt.

Det sto en reportasje om dette i ei eller anna nettavis, men jeg finner den ikke igjen i skrivende øyeblikk.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...