Gjest anonym akkurat nå Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Noen som har erfaring med Tennant forsikringer? 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har bilforsikring der. Billig er den i hvert fall og jeg har krasjet en gang og hadde ikke noe problem. 0 Siter
Gjest Annonym akkurat nå Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har bilforsikring der. Billig er den i hvert fall og jeg har krasjet en gang og hadde ikke noe problem. Har nettopp tegnet bolig forsikring der selv om jeg aldri har hørt om dem før. Å i dag fikk jeg litt skrekken for tenk om de er useriøse. Men takk Dorthe nå er jeg beroliget! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Har nettopp tegnet bolig forsikring der selv om jeg aldri har hørt om dem før. Å i dag fikk jeg litt skrekken for tenk om de er useriøse. Men takk Dorthe nå er jeg beroliget! De har vært veldig hyggelige med meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.