Gå til innhold

Dovaner og parforhold

Anbefalte innlegg

Gjest DoriaDo
Skrevet

Jeg ble sammen med en herlig gutt for en stund siden. Jeg har alltid hatt problemer med å gå på do for å bæsje hvis jeg ikke er helt alene hjemme.

Etter at kjæresten min begynte å være hos meg flere dager i strekk klarte jeg ikke å gå på do.

Etter hvert ble dette et problem og en dag ble det til at vi snakket om det. Han syntes at det var synd at jeg ikke klarte å slappe av når han var der. Nå er jeg åpen om at jeg må på do og han sier: Ta med deg et blad eller en avis og sett deg og slapp av, så kan jeg være her og spille musikk så lenge.

Det er bare så deilig! Hvordan har dere det med dette?

Skrevet

Jeg også er sånn. Klarer ikke å bommelomme når kjæresten er tilstede. Måtte passe på at jeg var helt alene og ble litt slitsomt i lengden. TIl slutt sa jeg hva problemet var og han svarte "herregud gå på do!" men jeg klarte det likevel ikke, så han måtte gå ut av huset og vente der til jeg var ferdig. Var skikkelig pinlig, og forferdelig unødvendig egentlig. Jeg klarer nå å gå ordentlig på do hvis han er i et annet rom og hører på musikk eller høy tv. Men nå er han jo ikke her da, så jeg kan gå på do så mye jeg vil :-\

Skrevet

Jeg har som regel med meg en 5-åring og en 2 1/2 -åring på do, jeg.

Ungene får helt panikk hvis jeg låser meg inne på do ;-)

Det er roligere å ha dem der enn at de står og dundrer på døra *lol*

Men pappa'n deres holder seg utenfor doen hvis den er opptatt. heldigvis.

Å gå på do helt alene slutta jeg alstå med da jeg fikk barn. Og hvis jeg skulle gått på do bare når huset var helt tomt, hadde jeg vel eksplodert!

Skrevet

Jeg også er sånn. Klarer ikke å bommelomme når kjæresten er tilstede. Måtte passe på at jeg var helt alene og ble litt slitsomt i lengden. TIl slutt sa jeg hva problemet var og han svarte "herregud gå på do!" men jeg klarte det likevel ikke, så han måtte gå ut av huset og vente der til jeg var ferdig. Var skikkelig pinlig, og forferdelig unødvendig egentlig. Jeg klarer nå å gå ordentlig på do hvis han er i et annet rom og hører på musikk eller høy tv. Men nå er han jo ikke her da, så jeg kan gå på do så mye jeg vil :-\

Undskyld, men jeg måtte faktisk le litt...måtte han gå ut av huset for at du skulle på do?

Kjære deg, ikke rart det ikke funket da...du må jo ha blitt veldig stresset av at han "sto ute i kulda"...

Godt det har bedret seg da :)

Gjest engel (har med kake, vin, og litt eddik)
Skrevet

Helt greit, unntatt på ferier, for jeg er B-menneske, og trenger litt tid om morgenen. Hvis jeg ikke får det, kan det stoppe opp litt. Ubehagelig! Særlig på dumme hoteller hvor du må stresse for å få nå frokosten. Blæææh

Skrevet

Ikke alltid jeg annonserer høylydt at jeg skal oppholde toalettet en stund, men går når jeg må.

Vi har diskutert dovaner og han er veldig på å fortelle om når han er nøden eller har vært det :) slik at jeg tar det ganske så med ro det der ja.

:)

Skrevet

Jeg er helt ekstrem på det området der! Går helt fint om sambis eller en god venninne er hos meg.. Eller jeg er småfull : ) Da må jeg som regel på do, men da går det fort og greit.

Har vi besøk av svigerfar f.eks kan jeg bare glemme å gå på do, det kommer ingenting selv om jeg må og trykker til jeg bli lilla. : ) Er faktisk ganske grusomt....

Når ejg var på ferie med en venninne og typen hennes, måtte jeg gå på hotellets toaletter - klarte ikke gå på rommet. Ikke gøy det heller..

Bæsjer ikke borte heller. På jobben, hjemme, hos mamma, hos mormor er jeg "trygg", men eller sholder jeg meg.

Skrevet

Undskyld, men jeg måtte faktisk le litt...måtte han gå ut av huset for at du skulle på do?

Kjære deg, ikke rart det ikke funket da...du må jo ha blitt veldig stresset av at han "sto ute i kulda"...

Godt det har bedret seg da :)

Vi er sammen enda da, bare at han ikke er i Norge akkurat nå. Men han irriterer seg veldig over akkurat det der :-) Men jeg klarte å driste meg til at han var i naborommet med tv eller musikk på :-)

Skrevet

Uff det der har gitt meg magesmerter utallige ganger. Husker første skikkelige kjæresten jeg hadde, vi ble samboere veldig tidlig (etter 2-3 måneder). I begynnelsen gikk jeg bare på do hvis han var ute. Eller hvis han nettopp hadde vært på do (så det var lenge til han trengte å gå igjen, så han ikke skulle gå inn og kjenne lukt hehe). Da vi hadde to ledige soverom flyttet etterhvert to andre gutter inn hos oss. Men jeg ble vant til det. De var jo "guttene mine" alle sammen.

Nå har jeg ny kjæreste, vært sammen i snart ett år. Han er ofte hos meg i flere dager om gangen, og før var dette et problem. Men brukte "trikset" med å gå på do når han hørte musikk/så tv, og jeg lar alltid vannet i springen renne. Så tok jeg gjerne en dusj etterpå (sånn at lukten fikk tid til å forsvinne + at det begynner å lukte såpe der i stedet). Men nå har vi vært sammen såpass lenge at jeg driter i det (bokstavlig talt). Nå slapper jeg av på det område. Men kunne aldri latt ham være på badet mens jeg gjør mitt fornødne.

Når jeg er ute og reiser får jeg alltid vondt i magen hvis jeg bor hos venner, f.eks. Husker en gang vi var i England på en skoletur. Delte hotellrom med 4 andre jenter. Vi var der i en uke, og jeg bæsjet bare 2 ganger. Den ene gangen på McDonalds (hehe jeg og bestevenninna mi ble enige om at det var det beste, siden vi ikke kjenner noen i england) Og den andre gangen var rett før vi dro hjem, etter at vi hadde pakket, og alle de andre allerede hadde forlatt hotellrommet :)

Skrevet

Jeg har aldri noen problemer med det. Må jeg på do, så går jeg på do - uansett om det er hjemme eller borte. Takk og pris.

Men jeg vil være alene på selve rommet og ha døren lukket når jeg bæsjer, altså. Der går grensen.

Skrevet

Jeg får bare gjort noe hjemme nesten. Sist jeg var på sykehuset gikk jeg i to uker før jeg sa ifra. Men fikk ikke noe som hjalp så det gikk tre uker før jeg klarte det, dvs da jeg kom hjem. Men der er det ikke lås på dodøra og sykesøstre og vaskepersonale buser inn uten å banke på. Enda jeg sier ifra hver gang jeg skal dit at de må banke på dodøra når den er igjen.

Gjest DoriaDo
Skrevet

Jeg har aldri noen problemer med det. Må jeg på do, så går jeg på do - uansett om det er hjemme eller borte. Takk og pris.

Men jeg vil være alene på selve rommet og ha døren lukket når jeg bæsjer, altså. Der går grensen.

Du er heldig, altså! :-) Skulle ønske jeg var like avslappet..

Skrevet

Går bra hjemme men borte får jeg sperre.

Er jeg på tur i flere dager så blir det ikke noe før jeg er trygt hjemme igjen.

Husker jeg måtte lyve til sykesøstrene etter fødslene.

Skrevet

Det er en greie jeg har problemer med, også. Ser ut til at mange syns det er vanskelig.

Prøver alltid å ta det når jeg er alene, eller når ingen er i samme etasje. Vi har tre doer, så jeg kan i det minste velge bort de etasjene det er folk i...

På jobb og på besøk blir det aldri noe bæsjing, nei. Ikke på utesteder, heller.

Ikke der det er noen andre før etter en stund, i det minste.

Og jeg passer alltid på å bruke børste og wc-vaskemiddel etterpå, har sånn skylledings i alle doene, og børste ved siden av.

Og jeg har også sagt fra (selv om det var vanskelig nok å gå inn på temaet...), at alle vasker etter seg selv, for jeg vil ihvertfall ikke vaske doen inni etter noen andre, og det minste en kan forvente når en går inn på doen, er at det er rent både på og i doen.

Gjest Jeg er ekkel
Skrevet

Jenter kan jo ganske lett (og ekkelt) ta en finger inn i skjeden og trykke mot bakveggen. Da plomper det ut fort og lett. Bruker aldri lang tid og kan gjøre det over alt.

Gjest Opsidopsi
Skrevet

Du også jente? Jeg trodde du var mann jeg.

Skrevet

Jenter kan jo ganske lett (og ekkelt) ta en finger inn i skjeden og trykke mot bakveggen. Da plomper det ut fort og lett. Bruker aldri lang tid og kan gjøre det over alt.

Oj! Her lærer jeg stadig noe nytt!

Gjest pelargonia
Skrevet

Jeg husker vi var 8-10 damer hjemme hos en kollega av oss. Når hun skulle tisse måtte vi gå ut i hagen. Snakk om å få mest mulig oppmerksomhet rundt kroppsfunksjonene sine!

Skrevet

Ughhh....åssen i huleste fant du ut det a???

*ler*

Gjest lære, lære..
Skrevet

Har det alltid kommet så langt ned? Sånn når det er på tide, liksom?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...