Gå til innhold

Dovaner og parforhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenter kan jo ganske lett (og ekkelt) ta en finger inn i skjeden og trykke mot bakveggen. Da plomper det ut fort og lett. Bruker aldri lang tid og kan gjøre det over alt.

kreativt

Skrevet

Kan egentlig gjøre det nesten hvor som helst og har aldri hatt forstoppelse. Gjør meg ikke noe å ha selskap heller, men det er ikke så mange som er interessert i det, da. :/

Hva forteller man ikke på dol om seg selv, hehe ;)

Skrevet

Her var det mye forskjellige vaner/uvaner og problemer! Det er rart med det der, særlig når man er i et ferskt parforhold.. Da tar det litt tid før ting "justerer" seg. Bortsett fra akkurat den aller første fasen med kjæreste, har jeg ikke noen problemer på det området - heldigvis! Et glass vann og en kopp kaffe om morgenen fikser den saken!

Skrevet

Toalett er definitivt privatliv, men du verden... i denne tråden var det mange forknytte mennesker.

Gjest surreal
Skrevet

Jeg får bare gjort noe hjemme nesten. Sist jeg var på sykehuset gikk jeg i to uker før jeg sa ifra. Men fikk ikke noe som hjalp så det gikk tre uker før jeg klarte det, dvs da jeg kom hjem. Men der er det ikke lås på dodøra og sykesøstre og vaskepersonale buser inn uten å banke på. Enda jeg sier ifra hver gang jeg skal dit at de må banke på dodøra når den er igjen.

Hehe...

Neste gang henger du en lapp på døra:

BANK PÅ!

eller noe i den dur ;)

lykke til...

Skrevet

Hehe...

Neste gang henger du en lapp på døra:

BANK PÅ!

eller noe i den dur ;)

lykke til...

Men det burde da være en selvfølge at man banker på og venter litt.

Men jeg skal gjøre det neste gang.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...