Piraye Skrevet 11. oktober 2004 Del Skrevet 11. oktober 2004 En sjelden gang om jeg legger det meste av tyngden på kneet når det er i ca 90grader (når jeg reiser meg) og jeg har hatt kneet i bøy, kjennes det ut som om det er noe som "sklir" inne i kneet. Det er smertefullt. Kjenner det aldri ellers i hverdagslivet eller når jeg trener(jeg både jogger,sykler,spiller fotball og driver styrketrening), det er bare -av og til- når jeg reiser meg. Lurer veldig på hva det kan være. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Prozak Skrevet 20. oktober 2004 Del Skrevet 20. oktober 2004 Umiddelbart tenker jeg på såkalt "jumper's knee", uten at jeg på noen måte er noen ekspert. Det har å gjøre med forskjell i musklene på sidene av kneet, slik at kneskålen beveger seg skjevt. Oppsøk en idrettslege. Knærne er noe av det verste man kan ødelegge, og har man først gjort det så risikerer man å slite med det resten av livet. "......................." 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
damedame Skrevet 25. oktober 2004 Del Skrevet 25. oktober 2004 Presspunktet bør alltid være så langt bak som mulig (dvs tyngdepunkt over hæl, heller enn kne). Kan det skyldes lite leddvæske i kneet, og dermed kjenner du smerte når kulen gnis mot skålen? Jeg personlig ville ikke trent mer knebøy før jeg hadde tatt en snakk med fysioterapeut, iom at det beskrives som veldig smertefullt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.