Gå til innhold

Sitronsaftkur - erfaringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Sitronsaft
Skrevet

Hei

Nå er det bare 2 dager igjen til jeg igjen kan innta fast føde. Holder på med sitronsaftkuren - dvs. at jeg kun drikker sitronsaft 10 dager i strekk (+ saltvann og avførende te). Ikke noe fast føde over en så lang periode skal vistnok rense kroppen - uten at jeg har merket så mye til det enda. Har mistet en del kilo, en av de vanlige bivirkningene av kuren.

Jeg logger alt som skjer med meg på nettet. Det hadde vært interessant å høre om andre har erfaringer som jeg eventuelt kan stjele og legge ut på den samme nettsiden. Etterspør såvel negative som postive efaringer for å skape et nyansert bilde.

Jeg er litt spent på om kiloene kommer fort tilbake igjen eller ikke. Erfaringer på det området mottas også med takk.

Gjest Harry Potter
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men kiloene bruker å renne på etter sånne ekstreme slankekurer! Forbrenningen blir forstyrret og da går man mye lettere opp igjen når kuren er over. Snakker av mangeårig erfaring...

Lykke til!

Gjest Sitronsaft
Skrevet

Ikke for å skuffe deg, men kiloene bruker å renne på etter sånne ekstreme slankekurer! Forbrenningen blir forstyrret og da går man mye lettere opp igjen når kuren er over. Snakker av mangeårig erfaring...

Lykke til!

Har du prøvd denne kuren eller snakker du generelt nå? Sitrondrikken "oppløser" jo fettet heller enn å forbrenne det. Jeg vet den er omdiskutert og jeg forventer å få tilbake noen av kiloene. Har tatt av 7 kilo på de første 8 dagene - men håper altså jeg ikke får tilbake alle.

Jeg tar kuren i hovedsak for å rense kroppen, men vet altså ikke helt hva slags nytte det har :)

Skrevet

Klarer du å fungere normalt..? Jeg "dør" av sult, blir svimmel og kvalm, bare etter fire timer uten mat.

Gjest Sitronsaft
Skrevet

Klarer du å fungere normalt..? Jeg "dør" av sult, blir svimmel og kvalm, bare etter fire timer uten mat.

Drikken inneholder blant annet natursirup. Denne innholder det man trenger av mineraler, vitaminer og energi. Den skal ta vekk sultbehov etc. Drikken inneholder også cayennepepper for blodsirkulasjon etc. Du finner mer info. om den på nettet.

Joda, jeg har lyst på mat - men er ikke direkte sulten. Luktesansen har blitt bedre som følge av renselsesprosessen - så nå lukter jeg mat overalt.

Jeg er snart ferdig, og da blir problemet å opprettholde en sunn livsstil slik at en ikke legger på seg igjen.

Skrevet

Drikken inneholder blant annet natursirup. Denne innholder det man trenger av mineraler, vitaminer og energi. Den skal ta vekk sultbehov etc. Drikken inneholder også cayennepepper for blodsirkulasjon etc. Du finner mer info. om den på nettet.

Joda, jeg har lyst på mat - men er ikke direkte sulten. Luktesansen har blitt bedre som følge av renselsesprosessen - så nå lukter jeg mat overalt.

Jeg er snart ferdig, og da blir problemet å opprettholde en sunn livsstil slik at en ikke legger på seg igjen.

For ikke å snakke om å bygge opp igjen muskelmassen du mister ved å gå på sånne kortsiktige ekstremkurer.

Gjest Ikke hørt om
Skrevet

Sitronsaft kur? Sånn sitronsaft på gule plastflasker?

Gjest Harry Potter
Skrevet

Har du prøvd denne kuren eller snakker du generelt nå? Sitrondrikken "oppløser" jo fettet heller enn å forbrenne det. Jeg vet den er omdiskutert og jeg forventer å få tilbake noen av kiloene. Har tatt av 7 kilo på de første 8 dagene - men håper altså jeg ikke får tilbake alle.

Jeg tar kuren i hovedsak for å rense kroppen, men vet altså ikke helt hva slags nytte det har :)

Hei igjen!

Snakker av egen erfaring, ja! Jeg har prövd kuren og la faktisk på meg mer enn det jeg gikk ned, selv med fortsatt sunt kosthold. Har du prövd Tonidren for å rense kroppen? Det er veldig effektivt på meg iallefall!

Hilsen

Gjest papirtiger
Skrevet

Renser kroppen OG ødelegger forbrenningen samtidig? Hørtes jo lurt ut...nooot.

Når skal folk lære at hvis man slanker seg skal man spiste små måltider OFTE. Sultekurer er dømt til å mislykkes.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...