Gå til innhold

Scrollingen


Gjest Webmaster, design

Anbefalte innlegg

Jeg bruker den hele tiden *ler*

Men det er kanskje blitt bedre nå, tidligere idag var det så mye nytt at jeg kanskje ikke la merke til voldsom scrolling i tillegg.?

Vet ikke, men det funker bra her nå.

Scroller sjelden til siden, forresten...

;)

Det må jeg stadig vekk på dol fordi 100 nyeste hopper plutselig til venstre og sa ser jeg ikke annet en titteltråden. Og da må jeg altså i bånn for å finne sideskrollen ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Laaaaangt ned på siden, dra siden heeelt i bånn, så ser du en bortover-scroll. Ihvertfall her hos meg.

Bortoverscrollen (det er den gråe greia nederst, ikke sant?)

Den er nederst på skjermen hele tiden hos meg, uansett om jeg scroller siden med innlegg nedover eller ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Laaaaangt ned på siden, dra siden heeelt i bånn, så ser du en bortover-scroll. Ihvertfall her hos meg.

Ja, den vet jeg hvor er men jeg tenkte på en sideskroll på musa. Hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, den vet jeg hvor er men jeg tenkte på en sideskroll på musa. Hehe

Åja!

Når jeg holder musepekern over bortoverscrollen, scroller den sidelengs istedenfor opp og ned. Samme hjulet midt på musa.

Jeg bruker Opera, kanskje det er derfor bortoverscrollen er så langt ned?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var kanskje verre tidligere idag, nå er det ihvertfall helt ok, syns jeg.

Mulig jeg ble så sjokka over at dol var forandra, at jeg ikke tenkte så mye over den voldsomme scrollingen. *ler*

Sidescrolling er det sjelden jeg bruker, men opp- og nedscrolling funker bra nå, ihvertfall.

:)

Nå synes jeg også at sidene er helt ok.

Fine farger også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åja!

Når jeg holder musepekern over bortoverscrollen, scroller den sidelengs istedenfor opp og ned. Samme hjulet midt på musa.

Jeg bruker Opera, kanskje det er derfor bortoverscrollen er så langt ned?

Jeg har mozilla. Finner ikke noe på musa i hvert fall. Må nok flere mil ned på siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Skal du ha reklame der, så kan du jo flytte den hvor det står Besøk våre annonsører ut dit, og deretter lage det litt bredere for tråder og innlegg?....

Henger meg på den...

Er så trangt og klaustrofobisk her nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest vaffodetdåvaffådetdåvaffodetdåvaffådetdåvaffodetdåvaffådetdå

vaffodetdåvaffådetdåvaffodetdåvaffådetdåvaffodetdåvaffådetdå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen horisontal scrollbar her, med mindre man først scroller til nederst i trådlisten først.

Jeg skjønner virkelig ikke at dette er en forbedring og for å lage noe slik annonsørene vil ha det. Skulle tro de primært var interesserte i å betale for reklame på brukervennlige sider som folk finner fram på...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen horisontal scrollbar her, med mindre man først scroller til nederst i trådlisten først.

Jeg skjønner virkelig ikke at dette er en forbedring og for å lage noe slik annonsørene vil ha det. Skulle tro de primært var interesserte i å betale for reklame på brukervennlige sider som folk finner fram på...

Jeg bruker normalt Opera. Ser at det tar seg annerledes ut i IE, nå som jeg prøver dette. Flere og flere bruker Opera, Mozilla og andre browsere, så dere må sørge for at sidene funker i andre browsere enn kun IE.

En annen ting er at Opera har krasjet flere ganger idag, noe som ikke er vanlig (selv om jeg har hatt flere vinduer oppe samtidig). Tror det også kanskje kan ha noe med nye DOL å gjøre...

Dette er skrevet i IE, fordi jeg er lei av at Opera krasjer gang på gang idet jeg skal sende innlegg fra Opera... :-(

Misfornøyd hilsen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker normalt Opera. Ser at det tar seg annerledes ut i IE, nå som jeg prøver dette. Flere og flere bruker Opera, Mozilla og andre browsere, så dere må sørge for at sidene funker i andre browsere enn kun IE.

En annen ting er at Opera har krasjet flere ganger idag, noe som ikke er vanlig (selv om jeg har hatt flere vinduer oppe samtidig). Tror det også kanskje kan ha noe med nye DOL å gjøre...

Dette er skrevet i IE, fordi jeg er lei av at Opera krasjer gang på gang idet jeg skal sende innlegg fra Opera... :-(

Misfornøyd hilsen

Kræsjer ikke her, jeg har versjon 7.50, build 3778.

Men sidene er tilnærmet ubrukelige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest ChiengMai

Jeg har versjon 7.51, build 3798

Versjon 7.54 Versjonssteg 3865a her (siste versjon, tror jeg), og det hele ligner mest en dass. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg scroller i vinduet med trådene, og kommer nesten helt ned til de siste innleggene, scroller den helt ytterst til høyre (utenfor det hvite annonse-feltet) også sånn at jeg ikke ser de siste innleggene.

For å se dem må jeg scrolle opp igjen, og så scrolle kjempeforsiktig nedover.

Tungvint og kjedelig.

Ellers virker det bra, fargene er også oppfriskende!

Kunne godt vært bredere slik at man så hvem som har skrevet innleggene uten å måtte scrolle bortover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...