Åsemor Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Tenkte å spise en sånn skinkeboks til middag, og lurer på om skinka er kokt. (Gravide skal jo ikke spise rått kjøtt) Hadde ikke tenkt å steke skinka eller noen ting, bare spise den kald. 0 Siter
Zarine Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Klart den er kokt! Eg har aldri vore borti hermetikk som har vore rå før... Bon appetit! 0 Siter
amber sun Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jepp, den er kokt. Picnicskinke er kjempegodt, også sammen med pasta og lys pastasaus. Ingrid pleier å rappe noen kalde biter skinke før jeg har alt oppi gryta...hun syns den er kjempegod kald også. Styr forøvrig unna Bogskinke, den er det mye gugg i - Picnicskinke er mye bedre. 0 Siter
Gemini Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jepp, den er kokt. Picnicskinke er kjempegodt, også sammen med pasta og lys pastasaus. Ingrid pleier å rappe noen kalde biter skinke før jeg har alt oppi gryta...hun syns den er kjempegod kald også. Styr forøvrig unna Bogskinke, den er det mye gugg i - Picnicskinke er mye bedre. Hva er det i Bogskinke som er så fælt? 0 Siter
amber sun Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Hva er det i Bogskinke som er så fælt? Sånne hardere biter/træler e.l. som ikke er gode å tygge. Sånne gugg-aktige fettsplintrer, vet ikke helt hva det er, men når en får det i munnen kjennes det grøssende ut. Til og med min bestemor sier det (og hun har peiling på mat, altså ) 0 Siter
Zarine Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Sånne hardere biter/træler e.l. som ikke er gode å tygge. Sånne gugg-aktige fettsplintrer, vet ikke helt hva det er, men når en får det i munnen kjennes det grøssende ut. Til og med min bestemor sier det (og hun har peiling på mat, altså ) Syns du? Eg syns det er akkurat omvendt - at Pickic er hard og *æsj* og Bogskinka er mjuk, saftig og god! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.