Gå til innhold

Picnic skinkeboks - kokt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å spise en sånn skinkeboks til middag, og lurer på om skinka er kokt. (Gravide skal jo ikke spise rått kjøtt)

Hadde ikke tenkt å steke skinka eller noen ting, bare spise den kald.

Fortsetter under...

Skrevet

Klart den er kokt! Eg har aldri vore borti hermetikk som har vore rå før... Bon appetit!

Skrevet

Jepp, den er kokt. :)

Picnicskinke er kjempegodt, også sammen med pasta og lys pastasaus.

Ingrid pleier å rappe noen kalde biter skinke før jeg har alt oppi gryta...hun syns den er kjempegod kald også.

Styr forøvrig unna Bogskinke, den er det mye gugg i - Picnicskinke er mye bedre.:)

Skrevet

Jepp, den er kokt. :)

Picnicskinke er kjempegodt, også sammen med pasta og lys pastasaus.

Ingrid pleier å rappe noen kalde biter skinke før jeg har alt oppi gryta...hun syns den er kjempegod kald også.

Styr forøvrig unna Bogskinke, den er det mye gugg i - Picnicskinke er mye bedre.:)

Hva er det i Bogskinke som er så fælt?

Skrevet

Hva er det i Bogskinke som er så fælt?

Sånne hardere biter/træler e.l. som ikke er gode å tygge. Sånne gugg-aktige fettsplintrer, vet ikke helt hva det er, men når en får det i munnen kjennes det grøssende ut.

Til og med min bestemor sier det (og hun har peiling på mat, altså :) )

Skrevet

Sånne hardere biter/træler e.l. som ikke er gode å tygge. Sånne gugg-aktige fettsplintrer, vet ikke helt hva det er, men når en får det i munnen kjennes det grøssende ut.

Til og med min bestemor sier det (og hun har peiling på mat, altså :) )

Syns du?

Eg syns det er akkurat omvendt - at Pickic er hard og *æsj* og Bogskinka er mjuk, saftig og god!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...