Gjest midia Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 For meg også, men jeg er strandet på østlandet og finner ingen som har/får det.. *HULK HYL VRÆL* Stakkars deg. Ingen førjulstid uten julebrus hos meg ihvertfall. 0 Siter
Zarine Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Ringnes E.C Dahls bryggeri,Brun farge og smaker nesten som champagne brus. Det er den beste og eneste julebrusen for meg. Ja det høyrest ut som ein god brus Nam! 0 Siter
tiliti Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Stakkars deg. Ingen førjulstid uten julebrus hos meg ihvertfall. Se om jeg får bestukket noen til å sende i posten, hehe. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Da blir det mye høstvarer. Høstbrus Høstøl Høstblad Høstmarsipan Høstkalender Sikkert flere ting også. Adventskalender er greit for den begynner vi ikke å åpne før i advent. Høstmarsipan? spiser vi marsipan nå? Førjulstid=advent, og det er leeeeeeeeeeenge til. Håper jeg i hvert fall, for ellers får jeg panikk og det øyeblikkelig så mye som jeg må få gjort før 18. desember. 0 Siter
Gjest midia Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Adventskalender er greit for den begynner vi ikke å åpne før i advent. Høstmarsipan? spiser vi marsipan nå? Førjulstid=advent, og det er leeeeeeeeeeenge til. Håper jeg i hvert fall, for ellers får jeg panikk og det øyeblikkelig så mye som jeg må få gjort før 18. desember. Marsipanen finner du ganske snart i butikkene ja. 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Marsipanen finner du ganske snart i butikkene ja. Men det er jo det jeg reagerer på, å finne julemarsipan i oktober. Så blir det snart julemarsipan i september, og så plutselig er den der i juni og da blir den sommermarsipan i hvert fall. 0 Siter
mariaflyfly Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Marsipanen finner du ganske snart i butikkene ja. Den kom for ei uke sida! 0 Siter
ferry Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Julemust er fælt. *lol* Det er det beste jeg vet;) Må til Sverige å kjøpe minst 12 flasker før jul. 0 Siter
Dorthe Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 *lol* Det er det beste jeg vet;) Må til Sverige å kjøpe minst 12 flasker før jul. Usj, *grøsser på ryggen* ) 0 Siter
Gjest midia Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Men det er jo det jeg reagerer på, å finne julemarsipan i oktober. Så blir det snart julemarsipan i september, og så plutselig er den der i juni og da blir den sommermarsipan i hvert fall. Nei sånn kan det ikke bli,da blir det jo til at påskemarsipan og julemarsipan avløser hverandre. *HUFF* 0 Siter
Gjest bebba Skrevet 14. oktober 2004 Skrevet 14. oktober 2004 Nei sånn kan det ikke bli,da blir det jo til at påskemarsipan og julemarsipan avløser hverandre. *HUFF* Det er utviklingen. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.