Gå til innhold

I dag kom endelig julebrusen.

Anbefalte innlegg

Skrevet

For meg også, men jeg er strandet på østlandet og finner ingen som har/får det..

*HULK HYL VRÆL*

Stakkars deg.

Ingen førjulstid uten julebrus hos meg ihvertfall.

Skrevet

Ringnes E.C Dahls bryggeri,Brun farge og smaker nesten som champagne brus.

Det er den beste og eneste julebrusen for meg.

Ja det høyrest ut som ein god brus :)

Nam!

Skrevet

Stakkars deg.

Ingen førjulstid uten julebrus hos meg ihvertfall.

Se om jeg får bestukket noen til å sende i posten, hehe.

Skrevet

Da blir det mye høstvarer.

Høstbrus

Høstøl

Høstblad

Høstmarsipan

Høstkalender

Sikkert flere ting også.

Adventskalender er greit for den begynner vi ikke å åpne før i advent. Høstmarsipan? spiser vi marsipan nå? Førjulstid=advent, og det er leeeeeeeeeeenge til. Håper jeg i hvert fall, for ellers får jeg panikk og det øyeblikkelig så mye som jeg må få gjort før 18. desember.

Skrevet

Adventskalender er greit for den begynner vi ikke å åpne før i advent. Høstmarsipan? spiser vi marsipan nå? Førjulstid=advent, og det er leeeeeeeeeeenge til. Håper jeg i hvert fall, for ellers får jeg panikk og det øyeblikkelig så mye som jeg må få gjort før 18. desember.

Marsipanen finner du ganske snart i butikkene ja.

Skrevet

Men det er jo det jeg reagerer på, å finne julemarsipan i oktober. Så blir det snart julemarsipan i september, og så plutselig er den der i juni og da blir den sommermarsipan i hvert fall.

Skrevet

Den kom for ei uke sida! :)

Skrevet

Julemust er fælt.

*lol*

Det er det beste jeg vet;)

Må til Sverige å kjøpe minst 12 flasker før jul.

Skrevet

*lol*

Det er det beste jeg vet;)

Må til Sverige å kjøpe minst 12 flasker før jul.

Usj, *grøsser på ryggen* :o)

Skrevet

Men det er jo det jeg reagerer på, å finne julemarsipan i oktober. Så blir det snart julemarsipan i september, og så plutselig er den der i juni og da blir den sommermarsipan i hvert fall.

Nei sånn kan det ikke bli,da blir det jo til at påskemarsipan og julemarsipan avløser hverandre.

*HUFF*

Skrevet

Nei sånn kan det ikke bli,da blir det jo til at påskemarsipan og julemarsipan avløser hverandre.

*HUFF*

Det er utviklingen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...