Gjest bredere spalte Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Det fine er at jeg nå kan klikke direkte på hvilket forum jeg vil på ved hjelp av lista på venstre side. Liker også at de siste innleggene listes opp. Reklamen merker jeg ikke noe til siden jeg har Norton. :-) Fargen liker jeg godt! Det jeg savner er muligheten til å gjøre spaltene bredere ved å dra kanten på spalten. Noen som har fått det til? 0 Siter
Lips1365380508 Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Ja, jeg er også fornøyd med den nye dol. Syns den ble mye klarere, og friskere;) Men nei, jeg greier heller ikke å få bredere spalte.... 0 Siter
Gjest fleksibel bredde Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vi trenger muligheten til å justere siden så den blir bredere, spalten er altfor smal. 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vi trenger muligheten til å justere siden så den blir bredere, spalten er altfor smal. Test: Erdetsånnatdetblirveldigvanskeligålesenårtekstenblirbred? 0 Siter
Lurveline Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Vi trenger muligheten til å justere siden så den blir bredere, spalten er altfor smal. Nei, da kom det frem ett ekstra rullefelt gitt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.