Gå til innhold

Bruksanvisning/regler til Super Mario

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som husker Super Mario-spillet?

Har fått lastet det ned, og det er litt sånn mimre-mimre :)

Men jeg husker jo ingenting...

Er det noen som har en link til regler/bruksanvisning, så en vet hva som er bra å hoppe opp i, lure knep, hvordan komme seg forbi ulike steder osv.

Dessuten, hvordan man går direkte til andre verdener enn alltid den første.?

Skrevet

http://www.gamefaqs.com/console/nes/game/8180.html

Der burde vel stå det meste.

Kjører du spillet gjennom en emulator, eller er det en noe mer hjemmesnekret utgave?

Thank you :)

Skal titte gjennom dette, finner forhåpentligvis ut en del der, ja.

En emulator vet jeg ikke hva er *kremt* . Jeg fikk en link til en side på nettet, og lastet ned spillet derfra.

Gjest fra sine
Skrevet

Thank you :)

Skal titte gjennom dette, finner forhåpentligvis ut en del der, ja.

En emulator vet jeg ikke hva er *kremt* . Jeg fikk en link til en side på nettet, og lastet ned spillet derfra.

Kan man laste ned spill?

Fjortisen min synes jeg er helt håpløs på sånne ting. I tillegg har jeg en 4 år gammel Nokia 5110, så ifølge henne er jeg en fossil på 36..

Men Mario er moro for unga, hvilken link for nedlasting?

Skrevet

Ååå, får man lasta ned det? Fytti, Mario var jo bare genial da! :) hehe - det eneste spillet jeg har brukt maaange timer på å spille

Det må lastes ned - helt klart!

Skrevet

Ååå, får man lasta ned det? Fytti, Mario var jo bare genial da! :) hehe - det eneste spillet jeg har brukt maaange timer på å spille

Det må lastes ned - helt klart!

Ja, det er kjempegøy. :)

Ingrid liker å være med også, hun syns det er morsomt å sitte på fanget og kommentere og "pass deg, mamma! Skilpadda kommer!" osv. *ler*

Idag kom vi litt lengre, fant endelig ut av noen hjelpegreier jeg ikke hadde skjønt før.

Ikke så greit når spillet jeg lastet ned er tekstet på fransk...

Men med linken jeg fikk her, kom jeg videre. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...