Lucretia Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 den har kommet. angret på at jeg ikke hadde tatt på lue og hansker på skolen i dag, ja. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke den her da? Jeg har varmen på i kjøkkenet og i stua og fryser under et ullteppe. Og får ikke temperaturen over 23 grader. Drikker varm te og fryser så jeg nesten rister. 0 Siter
ott Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Er ikke den her da? Jeg har varmen på i kjøkkenet og i stua og fryser under et ullteppe. Og får ikke temperaturen over 23 grader. Drikker varm te og fryser så jeg nesten rister. 23 grader og du fryser? Jeg hiver av meg genseren når det passerer 18... 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 23 grader og du fryser? Jeg hiver av meg genseren når det passerer 18... Jeg fryser ihjel og skal ta inn dyna i stua når jeg skal se akutten etterpå. Har influensaen kommet enda? Ikke er jeg forkjølet, ikke vondt i halsen, ikke kjennes det ut som jeg har nyrebekkenbetennelse heller. Jeg er iskald på hendene og fingrene verker og det gjør vel egentlig nakken og korsryggen også. 0 Siter
Gjest malun Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Guttungen har begynt med strømpebukse, i dag tidlig måtte jeg skrape bilvinduene og jeg fyrer på peisen. Høres ut som vinter for meg. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.