Gå til innhold

Hva tror dere scrollere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

den har kommet. angret på at jeg ikke hadde tatt på lue og hansker på skolen i dag, ja.

Skrevet

Er ikke den her da? Jeg har varmen på i kjøkkenet og i stua og fryser under et ullteppe. Og får ikke temperaturen over 23 grader. Drikker varm te og fryser så jeg nesten rister.

Skrevet

Er ikke den her da? Jeg har varmen på i kjøkkenet og i stua og fryser under et ullteppe. Og får ikke temperaturen over 23 grader. Drikker varm te og fryser så jeg nesten rister.

23 grader og du fryser? Jeg hiver av meg genseren når det passerer 18...

Skrevet

23 grader og du fryser? Jeg hiver av meg genseren når det passerer 18...

Jeg fryser ihjel og skal ta inn dyna i stua når jeg skal se akutten etterpå.

Har influensaen kommet enda?

Ikke er jeg forkjølet, ikke vondt i halsen, ikke kjennes det ut som jeg har nyrebekkenbetennelse heller. Jeg er iskald på hendene og fingrene verker og det gjør vel egentlig nakken og korsryggen også.

Skrevet

Guttungen har begynt med strømpebukse, i dag tidlig måtte jeg skrape bilvinduene og jeg fyrer på peisen.

Høres ut som vinter for meg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...