Gå til innhold

Tidene forandrer seg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Før: Folk stakk innom naboene rett som det var. Ingen hadde telefon, så ingen kunne ringe og spørre om å ta seg en tur.

Nå: Jeg griper mobiltelefonen, og sender melding. Spør via SMS om det passer at jeg ringer senere i kveld, evt på hvilket tidspunkt.

Merkelig utvikling...

Skrevet

Jeg liker tiden som den er idag. :)

Samme her! Som det kroniske rotehuet jeg er, syns jeg det er greit å bli varslet før folk kommer innom så jeg rekker å rydde det verste før jeg må vise dem inn:-)

Petrine Eiffel
Skrevet

Synes det er bra slik vi har det nå jeg. Huff, jeg hadde ikke orket om det sto folk på trappa hjemme og ville på besøk uten at jeg var forberedt på det. Verste jeg veit. Liker meg best alene jeg, og hvis det kommer folk så må jeg være goft forberedt

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...