Gå til innhold

Har dere noen gang...

Anbefalte innlegg

Gjest zalo-fobi
Skrevet

...latt oppvasken stå til det vokste mugg og pels på den??

Gjest zalo-fobi
Skrevet

Hørt om oppvaskemaskin????

Mvh

det er ikke alt som går i oppvaskmaskinen!

fei1365380229
Skrevet

Nei, men min sønn har latt matboksen ligge i sekken i en uke. Det så ikke bra ut for å si det sånn :).

Han hadde ikke lyst på maten som lå igjen.

Skrevet

Nei.,...det har jeg ikke. Prøv med Sun.light istedenfor...;)

Skrevet

Nei, men en gang i min grønne ungdom fant jeg en glemt kasserolle i kjelleren. Innholdet var fullstendig forkledd ved hjelp av 10 cm lange, tynne, underlige vekster...

Den dag i dag er jeg litt usikker, tror kanskje det hadde vært poteter en gang... ;-)

Skrevet

Tja, i studietiden hendte det vel at en oppvask ble stående lenger enn anbefalt av Næringsmiddeltilsynet.

Men så begynte jeg å tjene penger og kjøpte sporenstreks oppvaskmaskin.

Skrevet

Nei, men jeg glemte et halvt kneippbrød i en brødpose på hybelen over juleferien en gang...da jeg kom tilbake kunne jeg ikke skjønne hvem som hadde lagt igjen en pose med sånn grønn skumgummigreie som man stikker blomster i på kjøkkenet:-) Den grusomme sannhet slo meg med full kraft mens jeg sto med posen i hånda *glise*

Litt kvalm da ja,...

Skrevet

Nei...never...usj, vemmelig a :)

Har egentlig alltid syntes at det å vaske opp har vært en av de koselige hussyslene jeg da.

Nå som jeg har dårligere tid har jeg gått til innkjøp av oppvaskmaskin. Deilig med alltid ryddige benker :)

Gjest champagne
Skrevet

Nei, jeg har oppvaskmaskin.

Mne en gang kastet jeg en fullstendig god kjele (Solingen til og med) fordi jeg ikke gadd å skrubbe den ren.

Den fikk ikke plass i maskinen, ellers går alt der. Stekebrett, brødkniver, stekepanner, jeg vasker aldri opp noe!

Skrevet

Nei, og det hiver vi!

Skrevet

Jeg hadde en gang fått med meg lapskaus-rester fra mor, og varmet den og spiste. Lot restene (av restene) stå i kjelen i iallefall 5 dager, og da var det like før jeg kasta hele kjelen med grønt, hvitt, hårete stinkende innhold.

Ellers hadde jeg ikke mer enn 6 vanlige glass da jeg bodde alene og var uten oppvaskmaskin, så da måtte jeg ta oppvasken med jevne mellomrom.

Skrevet

Satte en gang en gryte med risgrøtrester ut i boden for det var så fullt i kjøleskapet. Glemte hele gryta i ukesvis, hvis det ikke var månedsvis. Da jeg husket på den, var det rett før den kom vandrende inn av seg selv.

Kizza1365380506
Skrevet

Går det ikke i oppvaskemaskinen går det i bosset, Enkelt og greit.

Mvh

Skrevet

Går det ikke i oppvaskemaskinen går det i bosset, Enkelt og greit.

Mvh

Enig med deg. Det som ikke går i oppvaskmaskina, er ikke verd å ha. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...