Champagne Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg har vunnet en auksjon på dansk qxl og skal nå betale et par hundrelapper. Men hvordan gjør jeg det? Postbanken godtar det ikke, sparebanken går ikke, så hva nå? Jeg har ikke nettbank, men jeg har jo Visa da, går det..? 0 Siter
Åsemor Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg måtte i banken og fylle ut svært skjema for utenlandsbetaling. Du må ha en del mer info enn kontonr og beløp, men husker ikke hva det var. 0 Siter
Gjest papirtiger Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Spør om du kan betale via Paypal. 0 Siter
fresja Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Jeg måtte i banken og fylle ut svært skjema for utenlandsbetaling. Du må ha en del mer info enn kontonr og beløp, men husker ikke hva det var. Kanskje swiftkode, eller i det minste navn/adresse på banken. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 11. oktober 2004 Skrevet 11. oktober 2004 Hvis det er en selger med god karakterbok bare legger du pengene i en konvolutt og sender, enkelt og greit. Ellers blir du flådd av gebyrer. 0 Siter
lyc Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Hvis du har bankens internasjonale kode (om du ikke finner, kan banken gjøre det for deg), kan hvilkensomhelst bank gjøre det. Postbanken gjør det også, hvis de sier noe annet har du bare truffet på en som har en dårlig dag... Postbanken lar deg faktisk også betale til land som mange andre banker ikke lar deg betale til. Du må imidlertid ha konto i den aktuelle banken (dette gjelder selvsagt også Postbanken...). 0 Siter
laban Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Som flere andre nevner, går det fint hvis du vet hvilken bank pengene skal til. Det heter valutagiro og koster litt. Hør med banken du er kunde i. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Som flere andre nevner, går det fint hvis du vet hvilken bank pengene skal til. Det heter valutagiro og koster litt. Hør med banken du er kunde i. Tror det er slutt på valutagiro. Nå må man fylle ut et skjema for overførsel til utlandet. Kostet 150,- før, vet ikke nå. 0 Siter
laban Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Tror det er slutt på valutagiro. Nå må man fylle ut et skjema for overførsel til utlandet. Kostet 150,- før, vet ikke nå. OK, det kan godt hende. Jeg har ikke gjort det på en stund. Men muligheten må i hvert fall finnes ennå. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.