AngelRose Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Vil bare buse ut litt på morgenkvisten her mens jeg sitter og irriterer meg grenseløst. Legen min er i en annen by og bilen skal på verksted i dag... og legevakta sa jeg pent måtte vente til 16.00. Må vente og se om kommunelegekontoret er greie i dag... eller om jeg bare må faktisk vente til 16.00. Det er bare 4 uker siden jeg hadde urinveis sist... men har fått påvist urinrørskattarr i mellomtiden... kanskje dette kan påvirke? 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Du bør sjekke at du har fått riktig medisin for din urinveisinfeksjon. Urinen bør dyrkes på laboratoriet og du burde ikke begynne på ny kur før du vet hvilken medisin som hjelper. Svar på prøven tar ca 1 uke i Oslo. 0 Siter
mauren Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Du bør sjekke at du har fått riktig medisin for din urinveisinfeksjon. Urinen bør dyrkes på laboratoriet og du burde ikke begynne på ny kur før du vet hvilken medisin som hjelper. Svar på prøven tar ca 1 uke i Oslo. Kanskje tranebær kan hjelpe deg i mellomtiden? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.