Gå til innhold

Datadum med ledning

Anbefalte innlegg

Gjest LucySky
Skrevet

Installert ny maskin (jippi!!!) - men den bråker mer enn jeg håpte. Like mye som den gamle.

Så skal jeg få den ned på gulvet og litt unna meg. Da må jeg ha en forlengelse, sa montøren eller hva det heter, før han gikk.

Javel. Når jeg nå skal kjøpe dette, så lurer jeg på hvordan det blir: det er jo (minus strømtilkoplingen, som er lang nok) fire forskjellige støpsler som skal forlenges (printer, skjerm, ISDN-kopling og tastatur).

Skal det 4 (fire) forskjellige skjøtledninger, da???

Å! Blond, blond!

Skrevet

Det skjønner jeg ikke helt. Jeg har da alltid hatt min maskin på gulvet (inni et skap) og alle ledningene er da lange nok ut til de funksjonene du nevner.

Det finnes egne data-skrivebord der du kan sette datamaskinen inni et skap og lukke døren, du vet det?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...