Gjest mij Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Kan noen enkelt forklare meg det..? Prøver å spille et spill, men filen må visst unzippes.. Får opp noen ikoner når det er lastet ned. Hva gjør jeg videre da..? 0 Siter
Lanka Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Dersom det ikke er en type som pakker seg ut selv, så trenger du et program som f.eks. WinZip. Det kan du søke etter og laste ned gratis fra nettet. Når du har lastet ned og installert dette programmet, er det bare å dobbeltklikke på fila som er pakket, og så åpnes den i dette programmet. Der kan du pakke ut filene, og deretter bruke dem som vanlig! Håper forklaringen var forståelig - ikke alltid like flink til å forklare :-) Mvh 0 Siter
Gjest mij Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Hei! Dersom det ikke er en type som pakker seg ut selv, så trenger du et program som f.eks. WinZip. Det kan du søke etter og laste ned gratis fra nettet. Når du har lastet ned og installert dette programmet, er det bare å dobbeltklikke på fila som er pakket, og så åpnes den i dette programmet. Der kan du pakke ut filene, og deretter bruke dem som vanlig! Håper forklaringen var forståelig - ikke alltid like flink til å forklare :-) Mvh Takk - har søkt etter winzip, og det ser ut som jeg må betale for å laste det ned? Stemmer det? 0 Siter
Lanka Skrevet 12. oktober 2004 Skrevet 12. oktober 2004 Takk - har søkt etter winzip, og det ser ut som jeg må betale for å laste det ned? Stemmer det? Nei, det finnes et gratisprogram. De du må betale for er de som er mer avansert. Se om du ikke finner en som er gratis? Mvh 0 Siter
Gjest wiggum Skrevet 13. oktober 2004 Skrevet 13. oktober 2004 Nei, det finnes et gratisprogram. De du må betale for er de som er mer avansert. Se om du ikke finner en som er gratis? Mvh Nei, WinZip er ikke et gratis-program (koster $29). FilZip er derimot gratis: http://www.filzip.com/ 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.