Gå til innhold

er jeg tykk

Anbefalte innlegg

Gjest fiskebolla
Skrevet

hei! jeg bare lurte på noe... veninna mi veier 45 kilo og jeg veier 50 og er 165 høy... hun sier at jeg er tykk å at hun ikke vil gå i skjørt samtidig med meg får da syns hun syndt på meg siden da ser jeg tykk ut i forhold til henne!! hun er lavere enn meg så det er jo ikke så rart at hun veier mindre!! burde jeg slanke meg litt?????

Gjest For et dumt spørsmål.
Skrevet

Er du selv opptatt av hvordan du ser ut eller er du veldig opptatt av hva din venninne mener om din vekt og deg?

Du er faktisk ung og er fremdeles i vekst, så å slanke seg er i allefall en idiotisk ting å ty til...

Dessuten er du tynn nok når du veier 50kg til å være 1.65kg, så du har i allefall ingen grunn til å klage og syte over at du er feit, for det er andre som er i allefall mye feitere enn deg som er i samme høyde..

Dessuten er det vel heller viktigere å ha det bra med deg selv enn å bry deg så veldig mye om hva din venninne mener om deg...Hva med å få bedre selvtillit..

Drit i din venninne. Hun har nok sikkert mindreverdighetskomplekser og dårlig selvtillit siden hun sier dette til deg.. Hun gjør det vel bare for å hevde seg over deg...

Dessuten er det ingen virkelig gode venninner som sier sånt noe hvis dere er gode venninner. Hun høres ut som en dårlig venninne.

Kanskje du kan si i fra til henne at du ikke liker at hun kaller deg for feit eller kutte ut kontakten hvis hun psyker deg ned på dette punktet og få deg noen andre venninner som aksepterer deg uansett kroppsvekt og høyde...

Til slutt ikke kall deg selv for fiskebolla. Det er bare rett og slett misbruk av navnet i allefall når du er tynn i forhold til høyden din...

Skrevet

Er du selv opptatt av hvordan du ser ut eller er du veldig opptatt av hva din venninne mener om din vekt og deg?

Du er faktisk ung og er fremdeles i vekst, så å slanke seg er i allefall en idiotisk ting å ty til...

Dessuten er du tynn nok når du veier 50kg til å være 1.65kg, så du har i allefall ingen grunn til å klage og syte over at du er feit, for det er andre som er i allefall mye feitere enn deg som er i samme høyde..

Dessuten er det vel heller viktigere å ha det bra med deg selv enn å bry deg så veldig mye om hva din venninne mener om deg...Hva med å få bedre selvtillit..

Drit i din venninne. Hun har nok sikkert mindreverdighetskomplekser og dårlig selvtillit siden hun sier dette til deg.. Hun gjør det vel bare for å hevde seg over deg...

Dessuten er det ingen virkelig gode venninner som sier sånt noe hvis dere er gode venninner. Hun høres ut som en dårlig venninne.

Kanskje du kan si i fra til henne at du ikke liker at hun kaller deg for feit eller kutte ut kontakten hvis hun psyker deg ned på dette punktet og få deg noen andre venninner som aksepterer deg uansett kroppsvekt og høyde...

Til slutt ikke kall deg selv for fiskebolla. Det er bare rett og slett misbruk av navnet i allefall når du er tynn i forhold til høyden din...

Hvor har du alderen hennes fra?

*klør meg i hodet*

Skrevet

*klør meg i hodet*

Se under et av de andre fiskebolleinnleggene. Der står det at hun er 15. Men det er også det eneste som står, hehe.

Gjest For et dumt spørsmål
Skrevet

*klør meg i hodet*

Hun nevnte alderen sin i et av de flere samme innleggene som hun la inn som hovedinnlegg...

Jeg regner med også at hun er ung siden hun kom med dette spørsmålet og er visst veldig opptatt av hva hennes venninne synes om vekta hennes

Skrevet

Er dere spenna gæerne?? Du tykk med dine 50 kg??????.......Enten har dere et spiseproblem og syke eller så er dere forskrudde.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...